Timo Glock Hungarian Fanpage

Timo Glock 1982. március 18-án született a németországi Lindenfelsben. 2004-ben szerepelt először a Forma1-ben a Jordan csapatnál. 2007-ben a GP2 bajnoka, 2008-tól a Toyota Forma1-es csapatának versenyzője. A csapat kiszállása után 2010-ben és 2011-ben a VirginRacing csapatánál versenyezett. 2013 óta a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) a BMW csapatánál versenyez. 
Barátnője Isabell Reis, 
kisfia, Mika 2013-ban született.

 
NAVIGATION

 Home
Main
Timo
F1
Gallery - 2011

Gallery - 2010/2011
Gallery - 2001-2009
 Media
 Extras
Timos Tagebuch

 
CONTACTS


Timo's twitter

Fanpage's twitter

Timo Glock official facebook

 
LATEST PICS
 
SITE INFOS

téma/ topic: Timo Glock
szerk & design/ editor & design: Axi
indulás: 2008. 03. 26.
Email: @

Régebbi frissek/ Older articles: @

 

 
ELITES

     

http://futamrolfutamra.blogspot.com
 

 
Számláló
Indulás: 2006-05-15
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

.

i

 

2009. futamok
2009. futamok : Sepang a pilóta szemével - Timo Glock rovata

Sepang a pilóta szemével - Timo Glock rovata

Axi (forrás: www.f1hirek.hu)  2009.04.17. 19:00



A Toyota pilótája, Timo Glock a Maláj Nagydíjnak otthont adó sepangi pályát sem mulasztotta el bemutatni, amelynek vonalvezetését nagyon kedveli. Malajziával kapcsolatban azonban a hőség és rendkívüli páratartalom volt az, amit kiemelt, az óriási forróság ugyanis az autót és a pilótákat is megviseli.



Amint tudtam, Kuala Lumpurba repültem a melbourne-i szezonnyitó után. A versenyek között csak egy hét van, és annyi időt akartam eltölteni az akklimatizálódással, amennyit csak tudtam, hogy megszokjam a malajziai hőséget és a páratartalmat.
Egy pilóta és minden szerelő számára is kulcsfontosságú a túléléshez, hogy annyira folyadékot igyon, amennyit csak lehet a felkészüléstől a versenyig, mivel nagyon nagy a forróság a bokszutcában. Szerintem meg sem fog kottyanni három-négy liter egy nap.

A hőség megviseli az autókat és a gumikat is. Gyakran látni a versenygépek oldalszekrényein extra nyílásokat, hogy így segítsék a meleg levegő áramlását, és valóban nagyon ügyelnünk kell a hátsó gumikra, hogy ne melegedjenek túl. Ez jó kis kihívás lesz.

Ami a pálya vonalvezetését illeti, az elég élvezetes, mert érdekesen keverednek a kanyarok. Van egy pár hosszú és gyors kanyar is, ahol az autó aerodinamikáját és stabilitását teljesen le lehet tesztelni. Továbbá van néhány lassabb hajtűkanyar is, ahol a jó tapadás nagyon fontos. A pálya elég széles, ami lehetővé teszi a pilótáknak, hogy különböző íveken haladjanak, és előzésre is bátorít.

Ami Malajziát, mint országot illeti, sosem volt lehetőségem arra, hogy jobban megnézzem. Kuala Lumpurban ellátogattam a Petronas tornyokhoz pár évvel ezelőtt, de az ország más részeit is szeretném megnézni. Már meséltek nekem Malajzia mellett fekvő szigetekről, amely szépek, ezért talán ellátogathatok oda a harmadik, vagyis a kínai verseny előtt.

Ez az egyik legmelegebb nagydíj a versenynaptárban, ezért hamar oda kell menni akklimatizálódni, az autó karosszériáján nyílást kell kialakítani a hűtés miatt, és imádkozni kell azért, hogy folyadékellátó berendezés ne romoljon el.

Körről körre Timo Glockkal:

1-es kanyar: Második fokozat, 56 kilométer per órás sebesség
"Nehéz ezt a kanyart megfékezni, a csúcspontig lassítod az autót. Jó előzési pont, de jó íven kell maradnod a kettes kanyar miatt, ahol könnyen kipöröghetnek a kerekek."

5-ös és 6-os kanyar: Ötödik fokozat, 166 kilométer per órás sebesség
"Ez nagyon szép és nagyon gyors kombináció, egy bal jobbos ’s’, és a kvalifikáción teli gázzal ötödik fokozatban vesszük be a balost. Aztán lelassítjuk az autót éppen annyira, hogy beforduljunk a jobbosba. Jó móka."

7-es és 8-as kanyar: 125 kilométer per órás sebesség
"Bár ez két különálló jobbos, egy kanyarként kezeljük őket, egy dupla csúcsponttal rendelkező kanyarként. A második belső csúcsot nehéz elérni, különösen ha az elsőt a legkisebb eltéréssel hagyod ki."

9-es kanyar: Második fokozat, 60 kilométer per órás sebesség
"Elég keményen kell 180 kilométer per órás sebességről fékeznünk, hogy bevegyük ezt a kanyart. Vigyázunk a kijáratnál, ami trükkös, mert az egy meredek emelkedős szakasz, és kipöröghetnek a kerekek."

14-es kanyar: Második fokozat, 71 kilométer per órás sebesség
"Ennek a kanyarnak a legkegyetlenebb része a kijárata, mivel a hosszú hátsó egyenes követi. Korán le akarod venni a lábad a gázról és ennek eredményeként néha túlkormányzottságot tapasztalsz."

15-ös kanyar: Második fokozat, 60 kilométer per órás sebesség
"Talán ez a legjobb előzési pont, az ezt megelőző egyenes hosszú, és 190 kilométer per órás sebességről lassítunk le. Egy újabb egyenes követ, ezért nagyon fontos tisztán venni a kijáratot."

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?