Timo Glock 1982. március 18-án született a németországi Lindenfelsben.2004-ben szerepelt először a Forma1-ben a Jordan csapatnál. 2007-ben a GP2bajnoka, 2008-tól a ToyotaForma1-es csapatának versenyzője. A csapat kiszállása után 2010-ben és 2011-ben aVirginRacing csapatánál versenyezett. 2013 óta a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) a BMW csapatánál versenyez. BarátnőjeIsabell Reis, kisfia, Mika 2013-ban született.
Téma: Japán - képek l Ki: Axi l Dátum: 2009. október 6.
Sziasztok! Felraktam a képeket Japánból:
Téma: Japán l Ki: Axi l Dátum: 2009. október 4.
Glock kihagyja Japánt, egy autót indít a Toyota A Toyota Forma-1-es csapata vasárnap reggel (magyar idő szerint szombatról vasárnapra virradó éjjel) bejelentette, hogy Timo Glock nem vesz részt a Japán Nagydíjon. A német pilóta még a szombati időmérő edzésen szenvedett szerencsés kimenetelű balesetet, de a futamot nem tudja vállalni.
A szuzukai kvalifikáció hemzsegett a balesetektől, melyek közül Timo Glocké volt a legsúlyosabb. A Toyota remek formában lévő versenyzője (egy hete Szingapúrban második lett) önerőből nem is tudott kiszállni az autójából, miután a célegyenes előtti utolsó kanyarban, mintegy 200 km/órával a gumifalba csapódott. A pályakórházból Jokkaicsibe, egy közeli városi kórházba szállították.
Az itt elvégzett vizsgálatok kimutatták, hogy bár a pilótának hátfájdalmai vannak, nem sérült meg. Glock bal lábszárán a Toyota tájékoztatása szerint egy öt centis vágás keletkezett a baleset során, de ez sem súlyos, olyannyira nem, hogy a tervek szerint a német két hét múlva Brazíliában már ott lesz a rajtnál.
A Toyota eközben megpróbálta elérni, hogy Glock helyén tesztpilótájuk, a pénteki tréningeken szereplő Kobajasi Kamui rajthoz állhasson. A szabályok szerint a futamon az a pilóta nem vethető be, aki nem vett részt legalább az egyik edzésen szombaton (harmadik szabadedzés és időmérő), és a versenybírók ezúttal a hazai pályán szereplő alakulattal sem tettek kivételt.
"A tréneremmel együtt mindent megpróbáltunk, hogy készen álljak a rajtra, de ez végül nem jött össze. Sajnálom, hogy ki kell hagynom a Toyota hazai versenyét, bosszús vagyok emiatt"- fogalmazott a csapat közleményében Glock, aki vasárnap délelőtt már a pályán tartózkodott, méretes kötéssel a bal lábán.
"Szeretnék köszönetet mondani a szerelőimnek, amiért egész éjjel azon dolgoztak, hogy kijavítsák az autómon esett károkat, és felkészítsék azt a futamra. Nagyszerű munkát végeztek, de sajnos nem fogok versenyezni, abban viszont biztos vagyok, hogy Brazíliában ott leszek"- tekintett előre a német.
A Toyota minden bizodalma így Jarno Trulliban van, aki szombaton ráadásul remekül is szerepelt, a rutinos olasz a második helyről várhatja a japán futam rajtját.
Glock kiválásával tehát 19 autó sorakozik fel a rajtrácsra a magyar idő szerint reggel 7-kor kezdődő 53 körös versenyen, a büntetések miatt azonban a startfelállás még mindig változhat.
Téma: Szingapúr - képek l Ki: Axi l Dátum: 2009. október 3.
Felraktam több mint 80 képet Szingapúrból és egy párat ami Petra Ecclestone új kollekciójának bemutatóján készült Berlinben. Holnap ha lesz időm hozom a többit Szingapúrból és Japánból:
Téma: Japán l Ki: Axil Dátum: 2009. október 3.
Sziasztok! :S Timo tegnap nem vett részt a szabadedzéseken, mert lázas volt; ma pedig balesetet szenvedett az időmérőn :( :( A hírek szerint nincs komoly baja, de a lába megsérült és valószínű holnap nem áll rajthoz :( Ha később lesz valami hír, hozom.
Glock a kormány meghibásodása miatt csúszott ki?
A Toyota versenyzője, Timo Glock balesetet szenvedett a Japán Nagydíj időmérő edzésének második etapjában, amikor az irányíthatatlan autó a gumifalnak csapódott. A német pilóta még le tudta szedni a kormányát az ütközés után, de csak az orvosi személyzet segítségével hagyhatta el az autóját.
A RTL értesülései szerint Glock vágási sérüléseket szenvedett a bal lábán, és nyaki- valamint hátfájásra panaszkodik, de a menedzsere, Hans-Bernd Kamps elmondása szerint a körülményekhez képest jól van.
A délelőtti edzésen ki kellett cserélni a kormányt a Toyota autójában, és a feltételezések szerint most is a kormánymű meghibásodása vezetett a balesethez.
Téma: SZINGAPÚR l Ki: Axi l Dátum: 2009. szeptember 27.
Timo 2. lett Szingapúrban!!!! Amint lesz időm hozom a képeket! :D
Téma: Képek l Ki: Axi l Dátum: 2009. szeptember 18.
Képek még - Bahrein, vegyes
Téma: Képek l Ki: Axi l Dátum: 2009. szeptember 18.
Sziasztok! Hoztam még képeket Monzából és Goodwoodból :) • Monza
Téma: eSafety Challenge l Ki: Axi l Dátum: 2009. szeptember 18.
Glock is a biztonságért kampányol
Timo Glock is beállt a biztonságos közlekedésért kampányolók sorába, és mint a Toyota versenyzője, a csapat egyik utcai autójának új radarját fogja bemutatni a nagyközönség számára.
A közúti közlekedés biztonságáért kampányolók között talán a leghitelesebb embereknek mindig az autóversenyzők bizonyulnak, hiszen ők tényleg tudják, mennyit jelent a biztonság egy-egy veszélyes helyzetben. "Ha állandóan 300 km/h-val száguldozol egy versenypályán, akkor magától értetődően a legfontosabb a biztonság" - mondta Timo Glock, aki több versenyzővel egyetemben csatlakozott az eSafety-Challenge programhoz, mely kedden, Vallelungában fedi fel új biztonsági technológiai fejlesztéseit a nagyközönség számára. Glock például egy Toyota Prius volánja mögött az autó új radarját fogja bemutatni, melynek feladata, hogy időben jelezze az útra került veszélyes elemeket, és ha a sofőr már nem tudna időben fékezni, a rendszer magától megteszi helyette. "Az eSafety technológiák használatának olyan magától értetődőnek kell lennie, mint a biztonsági öv bekötésének" - fejtette ki álláspontját a német. - "A profi versenyzők érezhetik azt a luxust, amit egy hozzáértő csapat nyújt nekik a biztonság terén, nem ismerve kompromisszumokat. Ezt a közúti vezetők is megérdemlik."
Képek a rendezvényről: •‘eSafety Challenge’ in Vallelunga
Téma: Monza l Ki: Axi l Dátum: 2009. szeptember 13.
Sziasztok! Ma Timo csak a 16. helyről indul :(
A Toyota egyik versenyzője sem volt boldog az Olasz Nagydíj kvalifikációját követően, ugyanis sem Jarno Trulli, sem pedig Timo Glock nem jutott be a Q3-ba. Előbbi egy hajszállal maradt le az utolsó etapról, míg utóbbi is hasonlóan járt, csak éppen a német már a Q1-ben búcsúzni kényszerült a további küzdelemtől.
Trulli egyébként úgy érzi, a középső szakaszban mindent kihozott a TF109-esből, amit csak lehetett, és mivel nincs túl messze a pontszerző helyektől, ezért az a célja, hogy a legjobb nyolcban érjen célba hazai versenyén. Az olasz autójában motort is kellett cserélni a kvalifikáció előtt, de mivel még a nyolcas limiten belül van, így nem járt büntetés a cseréért. Glock pedig olyan stratégián dolgozik mérnökeivel, amelynek révén ugyancsak előreléphet.
"Kellemetlen, hogy lemaradtam a Q2-ről, hiszen csak hat tizedre voltam az etap legjobb idejétől. Ma délelőtt elég biztatónak tűnt a helyzetünk, de a kvalifikációra nem tudtuk átmenteni azt a gyorsaságunkat, és nekem a forgalom sem segített. Az utolsó körömön a lágyabb keverékű abroncsokkal egy másik autó egyenesen átvágott a sikánon, ez megzavart, és annyi is lett a körömnek. Megvolt a lehetőségem arra, hogy előkelőbb helyre kvalifikáljak, de ha így vesztesz egy kis időt, az nagyon sokba kerülhet. Kemény lesz holnap a verseny, de egy olyan stratégián fogunk dolgozni, aminek révén előreléphetek néhány helyet, és mint mindig, most is minden tőlünk telhetőt megteszünk majd a futamon."
képek:
Téma: Monza l Ki: Axi l Dátum: 2009. szeptember 12.
Sziasztok! Timo tegnap a 20. és a 4. helyen végzett az edzéseken.
"A második edzés egészen jól alakult. A délelőtti sokkal nehezebb volt, de változattunk a beállításokon, és ettől az autó sokkal jobb lett a második tréningre. Elvégeztük a szokásos programot és az autó egész jó, de természetesen a köridőkön még van mit javítanunk. Ha rátalálunk a helyes aerodinamikai egyensúlyra, akkor szerintem jók leszünk itt."