Glock elhagyja a Virgint? 2011.05.02. 21:35, Axi
A Marussia-Virgin Racing versenyzője, Timo Glock megelégelte a kudarcokat és el akarja hagyni a csapatát, értesült a Speedweek című svájci hetilap. Amennyiben a Török Nagydíjon bevetésre kerülő újítások sem hozzák meg a várt előrelépést, a német pilóta bedobhatja a törülközőt.
"Valamit már mutatnia kell a technikai vezetőnknek, Nick Wirth-nek, mert ez így nem mehet tovább" – panaszkodott Glock. A 29 éves pilóta menedzsere, Hans-Bernd Kamps a tavalyi szezon végén megpróbálta elérni, hogy az autót teszteljék a Toyota kölni szélcsatornájában, de nem járt sikerrel. Wirth ragaszkodik ahhoz, hogy az autó kizárólag CFD-technológiával épüljön, szélcsatorna nélkül.
Ezt sem Glock, sem a menedzsere nem tudja elfogadni, ezért fontolóra vették, hogy felbontják a szerződést, amiben a pilótát a szponzora, a Deutsche Post is segíti.
KÉPEK 2011.05.02. 20:00, Axi
A VIRGIN ELISMERTE, KÉPTELEN FEJLŐDNI 2011.04.26. 16:42, Axi
A Marussia Virgin F1 Racing Team főnöke, John Booth elismerte, pillanatnyilag stagnál és képtelen előrelépni.
Az orosz csapat most az új csomagot várja Törökországban.
Sir Richard Branson és a Marussia csapata finoman szólva is csalódást okozott eddig a 2011-es szezonban. A gárda gyengébb formát mutat, mint tavaly, amikor bemutatkozott az F1-ben.
A Cosworth motorral hajtott MVR-02-es versenygép sok kritikát kapott, mely a 2010-es modellhez hasonlóan számítógépes technológiával (CFD) épült meg.
A csapat nem vetette el annak a lehetőségét, hogy a jövőben szélcsatornás teszteket is végezzen.
A következő héten a csapat egy új csomagot vet be, ami tartalmazni fog egy magasabb orrészt, egy új padlólemezt, egy Red Bull-hoz hasonló kipufogó rendszert, valamint egy módosított hátsó felfüggesztést és egy új hátsó szárnyat.
„Stagnálunk.” – mondta John Booth, a Virgin főnöke.
„A Törökországra tervezett fejlesztések sok problémát meg fognak szüntetni, de csak azután, miután már Ausztráliában ezen a szinten akartunk lenni.” – tette hozzá Booth.
A csomagtól körönként 2 másodperces gyorsulást várnak.
ADAC Masters Weekend 2011.04.24. 22:19, Axi
Timo ma Oscherslebenben járt az ADAC Masters hétvégéjén. Eddig sajnos csak két képet találtam:
KÉPEK - KÍNA 2011.04.24. 22:17, Axi
KÍNA - SZOMBAT 2011.04.16. 20:38, Axi
A galéria sajnos nem működik, úgyhogy a képeket egyelőre nem tudom felrakni :((
Időmérő- P22 1m39.708s
FP3 - P21 1m39.938s
Mindkét autójával célba érne a Virgin
A péntekinél sokkal hűvösebb időben teljesítette a Marussia Virgin Racing csapat a Kínai Nagydíj harmadik szabadedzését, a levegő hőmérséklete 15 °C fokos, a pálya 25 °C fokos volt. Miután az installációs köröket teljesítették, Timo Glock és Jerome d'Ambrosio arra vártak, hogy a pálya javuljon, mielőtt újra körözni kezdenek. A pénteki problémát megjavították és a beállításokat megváltoztatták, Timo 17 kört teljesített és sokkal jobban érezte magát az autóban az időmérő edzést megelőzően, a 21. helyen zárt. Jerome a 22. lett, 16 kört teljesített. Hasonlóan hűvös idő volt az időmérő edzésen, mint délelőtt, mindkét pilóta gyorsan kiment a pályára és javítani tudtak délelőtti idejükön. A második kihajtáskor ismét javítottak, Jerome a holnapi versenyt a 21., míg Timo a rajtrács 22. helyéről kezdheti.
Timo Glock: "Összességében jobb nap volt, mint a tegnapi, mert legalább teljesíteni tudtuk programunkat, de nem a legjobb eredményt értük el az időmérő edzésen, amely csalódás. Az első kihajtáskor a gumi felmelegítésével voltak problémáim és a második alkalommal sem működtek jól, ezért azt hiszem, a harmadik szabadedzés és az időmérő edzés közötti változtatások nem a legjobban sikerültek. Véleményem szerint túl óvatosak voltunk, de ki tudja? Talán ez segít majd a versenyen. Meg kell néznünk az adatokat és meglátjuk, mire jutunk, egy jó stratégiát dolgozunk ki holnapra, cél a kockás zászló."
John Booth, csapatfőnök: "A hétvége nehéz kezdete után jól fejlődtünk, sokkal közelebb vagyunk ahhoz az eredményhez, amire számítottunk. Timo szenvedett az abroncsokkal, sokkal jobb is lehetett volna. Reméljük, a beállítással jobb versenyünk lesz holnap. Jerome kiváló munkát végzett, minden jól sikerült számára. A nehéz harmadik szabadedzést követően minden jól ment akkor, amikor kellett, minden versenyen egyre jobb. Összességében pozitív dolgok történtek, mely lendületet ad számunkra a holnapi versenyen, szeretnénk a bíztató megbízhatóságból mindent kihozni és mindkét autóval célba érni."
KÍNA - PÉNTEK 2011.04.15. 19:42, Axi
FP1 - P19 1m44.438s
FP2 - P19 1m44.747s
Glock: Így még rajthoz sem állhatunk...
A Marussia Virgin Racing versenyzője, Timo Glock az elmúlt hetek során többször is élesen bírálta csapatát a lassú autó miatt. A helyzet a Kínai Nagydíj első edzési napján sem lett jobb, ugyanis a német pilóta mindössze 23 kört futott a háromórás tréningidő alatt.
Délelőtt egy mechanikai probléma, délután pedig a motorhiba hátráltatta a felkészülést, így Glock attól tart, hogy az időmérőn nem tud 107 százalékon belül maradni, így nem állhat rajthoz a versenyen.
"Nagyon sok problémánk volt ma, ami aggasztó. Nem tudtam elvégezni a beállítási munkálatokat, ezért örülhetek, ha rajthoz tudok állni a versenyen. Ez már nagyon bosszantó. Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy bízom abban, hogy törökországi fejlesztéseink meghozzák a várt eredményeket" - tette hozzá Glock.
KÉPEK - MALAJZIA 2011.04.10. 21:57, Axi
MALAJZIA - 16. hely 2011.04.10. 21:54, Axi
Csak az egyik Virgin a célban
A Marussia Virgin Racing csapatnál csak az egyik autó látta meg a 2011-es szezon második futamának a Maláj Nagydíjnak a célvonalát, a csapat német pilótája, Timo Glock az utolsó 16. helyen hozta célba az autót, a Virgin másik pilótájával, a belga Jerome d’Ambrosióval egy kerékvető „végzett”.
Timo Glock: „Jó rajtot vettem és az első kanyarban Trulli és a Lotusa elé kerültem, és ezt követően sokáig tudtam őrizni a pozíciómat, de végül megelőzött. Az autó jól működött, és az abroncsokra is tudtunk vigyázni, ezért képesek voltunk a két kerékcserés taktika végrehajtására. A mérnököm nagyszerű munkát végzett, így túljuttatott a forgalmon és nagyon sima versenyt biztosított nekem. A bokszban is remek munkát végzett a csapat és a problémamentes kerékcsere révén vissza tudtam jönni Trulli elé. Attól eltekintve, hogy a teljesítmény tekintetében komoly előrelépésre van szükségünk minden jól működött, így nagy várakozással tekintek a Kína utáni első európai futamra, ahol megérkezik majd a fejlesztő csomagunk.”
John Booth, csapatvezető: „Felszínesen nyilvánvalóan csalódás a mai nap, mert mi mindkét autónkkal célba akartunk érni, de általánosságban nagyon elégedettnek kell lennünk az erős verseny teljesítményünkkel. Mindkét pilótánk jól vezetett, és a sebesség szempontjából is egy kicsit jobbak voltunk, valamint kezelni tudtuk a gumik kopását is, így mindkét autónkkal csak kétszer kellett megállnunk kereket cserélni. A boksz személyzet nagy kihívás előtt állt ma, a késői és gyors egymásutánban történt cserék miatt, de minden elismerést megérdemelnek a Sepangban uralkodó nehéz klimatikus viszonyok végett. A verseny végén Jerome keményen ment rá az egyik kerékvetőre, ami miatt a motor leállt és az autó megállt a pályán. Ettől eltekintve azonban úgy érzem, hogy nagyon elégedettnek kell lennünk azzal a munkával, amit a második versenyén végzett.”
KÉPEK 2011.04.09. 23:08, Axi
|