Glock elhagyja a Virgint? 2011.05.02. 21:35, Axi
A Marussia-Virgin Racing versenyzje, Timo Glock megelgelte a kudarcokat s el akarja hagyni a csapatt, rteslt a Speedweek cm svjci hetilap. Amennyiben a Trk Nagydjon bevetsre kerl jtsok sem hozzk meg a vrt elrelpst, a nmet pilta bedobhatja a trlkzt.
"Valamit mr mutatnia kell a technikai vezetnknek, Nick Wirth-nek, mert ez gy nem mehet tovbb" – panaszkodott Glock. A 29 ves pilta menedzsere, Hans-Bernd Kamps a tavalyi szezon vgn megprblta elrni, hogy az autt teszteljk a Toyota klni szlcsatornjban, de nem jrt sikerrel. Wirth ragaszkodik ahhoz, hogy az aut kizrlag CFD-technolgival pljn, szlcsatorna nlkl.
Ezt sem Glock, sem a menedzsere nem tudja elfogadni, ezrt fontolra vettk, hogy felbontjk a szerzdst, amiben a piltt a szponzora, a Deutsche Post is segti.
KPEK 2011.05.02. 20:00, Axi
A VIRGIN ELISMERTE, KPTELEN FEJLDNI 2011.04.26. 16:42, Axi
A Marussia Virgin F1 Racing Team fnke, John Booth elismerte, pillanatnyilag stagnl s kptelen elrelpni.
Az orosz csapat most az j csomagot vrja Trkorszgban.
Sir Richard Branson s a Marussia csapata finoman szlva is csaldst okozott eddig a 2011-es szezonban. A grda gyengbb formt mutat, mint tavaly, amikor bemutatkozott az F1-ben.
A Cosworth motorral hajtott MVR-02-es versenygp sok kritikt kapott, mely a 2010-es modellhez hasonlan szmtgpes technolgival (CFD) plt meg.
A csapat nem vetette el annak a lehetsgt, hogy a jvben szlcsatorns teszteket is vgezzen.
A kvetkez hten a csapat egy j csomagot vet be, ami tartalmazni fog egy magasabb orrszt, egy j padllemezt, egy Red Bull-hoz hasonl kipufog rendszert, valamint egy mdostott hts felfggesztst s egy j hts szrnyat.
„Stagnlunk.” – mondta John Booth, a Virgin fnke.
„A Trkorszgra tervezett fejlesztsek sok problmt meg fognak szntetni, de csak azutn, miutn mr Ausztrliban ezen a szinten akartunk lenni.” – tette hozz Booth.
A csomagtl krnknt 2 msodperces gyorsulst vrnak.
ADAC Masters Weekend 2011.04.24. 22:19, Axi
Timo ma Oscherslebenben jrt az ADAC Masters htvgjn. Eddig sajnos csak kt kpet talltam:

KPEK - KNA 2011.04.24. 22:17, Axi
KNA - SZOMBAT 2011.04.16. 20:38, Axi

A galria sajnos nem mkdik, gyhogy a kpeket egyelre nem tudom felrakni :((
Idmr- P22 1m39.708s
FP3 - P21 1m39.938s
Mindkt autjval clba rne a Virgin
A pntekinl sokkal hvsebb idben teljestette a Marussia Virgin Racing csapat a Knai Nagydj harmadik szabadedzst, a leveg hmrsklete 15 C fokos, a plya 25 C fokos volt. Miutn az installcis krket teljestettk, Timo Glock s Jerome d'Ambrosio arra vrtak, hogy a plya javuljon, mieltt jra krzni kezdenek. A pnteki problmt megjavtottk s a belltsokat megvltoztattk, Timo 17 krt teljestett s sokkal jobban rezte magt az autban az idmr edzst megelzen, a 21. helyen zrt. Jerome a 22. lett, 16 krt teljestett. Hasonlan hvs id volt az idmr edzsen, mint dleltt, mindkt pilta gyorsan kiment a plyra s javtani tudtak dleltti idejkn. A msodik kihajtskor ismt javtottak, Jerome a holnapi versenyt a 21., mg Timo a rajtrcs 22. helyrl kezdheti.
Timo Glock: "sszessgben jobb nap volt, mint a tegnapi, mert legalbb teljesteni tudtuk programunkat, de nem a legjobb eredmnyt rtk el az idmr edzsen, amely csalds. Az els kihajtskor a gumi felmelegtsvel voltak problmim s a msodik alkalommal sem mkdtek jl, ezrt azt hiszem, a harmadik szabadedzs s az idmr edzs kztti vltoztatsok nem a legjobban sikerltek. Vlemnyem szerint tl vatosak voltunk, de ki tudja? Taln ez segt majd a versenyen. Meg kell nznnk az adatokat s megltjuk, mire jutunk, egy j stratgit dolgozunk ki holnapra, cl a kocks zszl."
John Booth, csapatfnk: "A htvge nehz kezdete utn jl fejldtnk, sokkal kzelebb vagyunk ahhoz az eredmnyhez, amire szmtottunk. Timo szenvedett az abroncsokkal, sokkal jobb is lehetett volna. Remljk, a belltssal jobb versenynk lesz holnap. Jerome kivl munkt vgzett, minden jl sikerlt szmra. A nehz harmadik szabadedzst kveten minden jl ment akkor, amikor kellett, minden versenyen egyre jobb. sszessgben pozitv dolgok trtntek, mely lendletet ad szmunkra a holnapi versenyen, szeretnnk a bztat megbzhatsgbl mindent kihozni s mindkt autval clba rni."
KNA - PNTEK 2011.04.15. 19:42, Axi

FP1 - P19 1m44.438s
FP2 - P19 1m44.747s
Glock: gy mg rajthoz sem llhatunk...
A Marussia Virgin Racing versenyzje, Timo Glock az elmlt hetek sorn tbbszr is lesen brlta csapatt a lass aut miatt. A helyzet a Knai Nagydj els edzsi napjn sem lett jobb, ugyanis a nmet pilta mindssze 23 krt futott a hromrs trningid alatt.
Dleltt egy mechanikai problma, dlutn pedig a motorhiba htrltatta a felkszlst, gy Glock attl tart, hogy az idmrn nem tud 107 szzalkon bell maradni, gy nem llhat rajthoz a versenyen.
"Nagyon sok problmnk volt ma, ami aggaszt. Nem tudtam elvgezni a belltsi munklatokat, ezrt rlhetek, ha rajthoz tudok llni a versenyen. Ez mr nagyon bosszant. Tovbbra is csak azt tudom mondani, hogy bzom abban, hogy trkorszgi fejlesztseink meghozzk a vrt eredmnyeket" - tette hozz Glock.
KPEK - MALAJZIA 2011.04.10. 21:57, Axi
MALAJZIA - 16. hely 2011.04.10. 21:54, Axi

Csak az egyik Virgin a clban
A Marussia Virgin Racing csapatnl csak az egyik aut ltta meg a 2011-es szezon msodik futamnak a Malj Nagydjnak a clvonalt, a csapat nmet piltja, Timo Glock az utols 16. helyen hozta clba az autt, a Virgin msik piltjval, a belga Jerome d’Ambrosival egy kerkvet „vgzett”.
Timo Glock: „J rajtot vettem s az els kanyarban Trulli s a Lotusa el kerltem, s ezt kveten sokig tudtam rizni a pozcimat, de vgl megelztt. Az aut jl mkdtt, s az abroncsokra is tudtunk vigyzni, ezrt kpesek voltunk a kt kerkcsers taktika vgrehajtsra. A mrnkm nagyszer munkt vgzett, gy tljuttatott a forgalmon s nagyon sima versenyt biztostott nekem. A bokszban is remek munkt vgzett a csapat s a problmamentes kerkcsere rvn vissza tudtam jnni Trulli el. Attl eltekintve, hogy a teljestmny tekintetben komoly elrelpsre van szksgnk minden jl mkdtt, gy nagy vrakozssal tekintek a Kna utni els eurpai futamra, ahol megrkezik majd a fejleszt csomagunk.”
John Booth, csapatvezet: „Felsznesen nyilvnvalan csalds a mai nap, mert mi mindkt autnkkal clba akartunk rni, de ltalnossgban nagyon elgedettnek kell lennnk az ers verseny teljestmnynkkel. Mindkt piltnk jl vezetett, s a sebessg szempontjbl is egy kicsit jobbak voltunk, valamint kezelni tudtuk a gumik kopst is, gy mindkt autnkkal csak ktszer kellett megllnunk kereket cserlni. A boksz szemlyzet nagy kihvs eltt llt ma, a ksi s gyors egymsutnban trtnt cserk miatt, de minden elismerst megrdemelnek a Sepangban uralkod nehz klimatikus viszonyok vgett. A verseny vgn Jerome kemnyen ment r az egyik kerkvetre, ami miatt a motor lellt s az aut megllt a plyn. Ettl eltekintve azonban gy rzem, hogy nagyon elgedettnek kell lennnk azzal a munkval, amit a msodik versenyn vgzett.”
KPEK 2011.04.09. 23:08, Axi
|