Timo Glock Hungarian Fanpage

Timo Glock 1982. március 18-án született a németországi Lindenfelsben. 2004-ben szerepelt először a Forma1-ben a Jordan csapatnál. 2007-ben a GP2 bajnoka, 2008-tól a Toyota Forma1-es csapatának versenyzője. A csapat kiszállása után 2010-ben és 2011-ben a VirginRacing csapatánál versenyezett. 2013 óta a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) a BMW csapatánál versenyez. 
Barátnője Isabell Reis, 
kisfia, Mika 2013-ban született.

 
NAVIGATION

 Home
Main
Timo
F1
Gallery - 2011

Gallery - 2010/2011
Gallery - 2001-2009
 Media
 Extras
Timos Tagebuch

 
CONTACTS


Timo's twitter

Fanpage's twitter

Timo Glock official facebook

 
LATEST PICS
 
SITE INFOS

téma/ topic: Timo Glock
szerk & design/ editor & design: Axi
indulás: 2008. 03. 26.
Email: @

Régebbi frissek/ Older articles: @

 

 
ELITES

     

http://futamrolfutamra.blogspot.com
 

 
Számláló
Indulás: 2006-05-15
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

.

i

 

Hírek

Glock elhagyja a Virgint?

2011.05.02. 21:35, Axi

A Marussia-Virgin Racing versenyzője, Timo Glock megelégelte a kudarcokat és el akarja hagyni a csapatát, értesült a Speedweek című svájci hetilap. Amennyiben a Török Nagydíjon bevetésre kerülő újítások sem hozzák meg a várt előrelépést, a német pilóta bedobhatja a törülközőt.

"Valamit már mutatnia kell a technikai vezetőnknek, Nick Wirth-nek, mert ez így nem mehet tovább" – panaszkodott Glock. A 29 éves pilóta menedzsere, Hans-Bernd Kamps a tavalyi szezon végén megpróbálta elérni, hogy az autót teszteljék a Toyota kölni szélcsatornájában, de nem járt sikerrel. Wirth ragaszkodik ahhoz, hogy az autó kizárólag CFD-technológiával épüljön, szélcsatorna nélkül.

Ezt sem Glock, sem a menedzsere nem tudja elfogadni, ezért fontolóra vették, hogy felbontják a szerződést, amiben a pilótát a szponzora, a Deutsche Post is segíti.

KÉPEK

2011.05.02. 20:00, Axi

c4xym_28129.jpg zfjfh_28129.jpg lxhro.jpg

A VIRGIN ELISMERTE, KÉPTELEN FEJLŐDNI

2011.04.26. 16:42, Axi

A Marussia Virgin F1 Racing Team főnöke, John Booth elismerte, pillanatnyilag stagnál és képtelen előrelépni.


Az orosz csapat most az új csomagot várja Törökországban. 

 

ADAC Masters Weekend

2011.04.24. 22:19, Axi

Timo ma Oscherslebenben járt az ADAC Masters hétvégéjén. Eddig sajnos csak két képet találtam:

muecke-motorsport-Podium_Ol.jpg Pascal-Wehrlein_Timo-Glock_FormelMasters_2011.jpg

KÉPEK - KÍNA

2011.04.24. 22:17, Axi

KÍNA - SZOMBAT

2011.04.16. 20:38, Axi

 

A galéria sajnos nem működik, úgyhogy a képeket egyelőre nem tudom felrakni :((

Időmérő- P22 1m39.708s
FP3 - P21 1m39.938s

Mindkét autójával célba érne a Virgin

A péntekinél sokkal hűvösebb időben teljesítette a Marussia Virgin Racing csapat a Kínai Nagydíj harmadik szabadedzését, a levegő hőmérséklete 15 °C fokos, a pálya 25 °C fokos volt. Miután az installációs köröket teljesítették, Timo Glock és Jerome d'Ambrosio arra vártak, hogy a pálya javuljon, mielőtt újra körözni kezdenek. A pénteki problémát megjavították és a beállításokat megváltoztatták, Timo 17 kört teljesített és sokkal jobban érezte magát az autóban az időmérő edzést megelőzően, a 21. helyen zárt. Jerome a 22. lett, 16 kört teljesített. Hasonlóan hűvös idő volt az időmérő edzésen, mint délelőtt, mindkét pilóta gyorsan kiment a pályára és javítani tudtak délelőtti idejükön. A második kihajtáskor ismét javítottak, Jerome a holnapi versenyt a 21., míg Timo a rajtrács 22. helyéről kezdheti.

Timo Glock: "Összességében jobb nap volt, mint a tegnapi, mert legalább teljesíteni tudtuk programunkat, de nem a legjobb eredményt értük el az időmérő edzésen, amely csalódás. Az első kihajtáskor a gumi felmelegítésével voltak problémáim és a második alkalommal sem működtek jól, ezért azt hiszem, a harmadik szabadedzés és az időmérő edzés közötti változtatások nem a legjobban sikerültek. Véleményem szerint túl óvatosak voltunk, de ki tudja? Talán ez segít majd a versenyen. Meg kell néznünk az adatokat és meglátjuk, mire jutunk, egy jó stratégiát dolgozunk ki holnapra, cél a kockás zászló."

John Booth, csapatfőnök: "A hétvége nehéz kezdete után jól fejlődtünk, sokkal közelebb vagyunk ahhoz az eredményhez, amire számítottunk. Timo szenvedett az abroncsokkal, sokkal jobb is lehetett volna. Reméljük, a beállítással jobb versenyünk lesz holnap. Jerome kiváló munkát végzett, minden jól sikerült számára. A nehéz harmadik szabadedzést követően minden jól ment akkor, amikor kellett, minden versenyen egyre jobb. Összességében pozitív dolgok történtek, mely lendületet ad számunkra a holnapi versenyen, szeretnénk a bíztató megbízhatóságból mindent kihozni és mindkét autóval célba érni."

KÍNA - PÉNTEK

2011.04.15. 19:42, Axi


FP1 - P19 1m44.438s
FP2 - P19 1m44.747s

Glock: Így még rajthoz sem állhatunk...

A Marussia Virgin Racing versenyzője, Timo Glock az elmúlt hetek során többször is élesen bírálta csapatát a lassú autó miatt. A helyzet a Kínai Nagydíj első edzési napján sem lett jobb, ugyanis a német pilóta mindössze 23 kört futott a háromórás tréningidő alatt.

Délelőtt egy mechanikai probléma, délután pedig a motorhiba hátráltatta a felkészülést, így Glock attól tart, hogy az időmérőn nem tud 107 százalékon belül maradni, így nem állhat rajthoz a versenyen.

"Nagyon sok problémánk volt ma, ami aggasztó. Nem tudtam elvégezni a beállítási munkálatokat, ezért örülhetek, ha rajthoz tudok állni a versenyen. Ez már nagyon bosszantó. Továbbra is csak azt tudom mondani, hogy bízom abban, hogy törökországi fejlesztéseink meghozzák a várt eredményeket" - tette hozzá Glock.

KÉPEK - MALAJZIA

2011.04.10. 21:57, Axi

Timo:
LAT20110410158801_PV.jpg LAT20110410158590_PV.jpg MAL-ZON-5042-H_.jpg LAT20110410158243_PV.jpg

Isabell:
x610.jpg LAT20110410158188_PV.jpg Timo_Glock_01.jpg 122.jpg 0319244.jpg

MALAJZIA - 16. hely

2011.04.10. 21:54, Axi

 

Csak az egyik Virgin a célban

A Marussia Virgin Racing csapatnál csak az egyik autó látta meg a 2011-es szezon második futamának a Maláj Nagydíjnak a célvonalát, a csapat német pilótája, Timo Glock az utolsó 16. helyen hozta célba az autót, a Virgin másik pilótájával, a belga Jerome d’Ambrosióval egy kerékvető „végzett”.

Timo Glock: „Jó rajtot vettem és az első kanyarban Trulli és a Lotusa elé kerültem, és ezt követően sokáig tudtam őrizni a pozíciómat, de végül megelőzött. Az autó jól működött, és az abroncsokra is tudtunk vigyázni, ezért képesek voltunk a két kerékcserés taktika végrehajtására. A mérnököm nagyszerű munkát végzett, így túljuttatott a forgalmon és nagyon sima versenyt biztosított nekem. A bokszban is remek munkát végzett a csapat és a problémamentes kerékcsere révén vissza tudtam jönni Trulli elé. Attól eltekintve, hogy a teljesítmény tekintetében komoly előrelépésre van szükségünk minden jól működött, így nagy várakozással tekintek a Kína utáni első európai futamra, ahol megérkezik majd a fejlesztő csomagunk.”  

John Booth, csapatvezető: „Felszínesen nyilvánvalóan csalódás a mai nap, mert mi mindkét autónkkal célba akartunk érni, de általánosságban nagyon elégedettnek kell lennünk az erős verseny teljesítményünkkel. Mindkét pilótánk jól vezetett, és a sebesség szempontjából is egy kicsit jobbak voltunk, valamint kezelni tudtuk a gumik kopását is, így mindkét autónkkal csak kétszer kellett megállnunk kereket cserélni. A boksz személyzet nagy kihívás előtt állt ma, a késői és gyors egymásutánban történt cserék miatt, de minden elismerést megérdemelnek a Sepangban uralkodó nehéz klimatikus viszonyok végett. A verseny végén Jerome keményen ment rá az egyik kerékvetőre, ami miatt a motor leállt és az autó megállt a pályán. Ettől eltekintve azonban úgy érzem, hogy nagyon elégedettnek kell lennünk azzal a munkával, amit a második versenyén végzett.”

KÉPEK

2011.04.09. 23:08, Axi

 LAT20110408155836_PV.jpg LAT20110408155845_PV.jpg LAT20110408155838_PV.jpg 763.jpg 601.jpg

Isabell:
LAT20110409156982_PV.jpg LAT20110409156991_PV.jpg we.jpg 0319000.jpg

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?