MALAJZIA 2011.04.09. 23:05, Axi
Időmérő- P21 1m40.648s
FP3 - P22 1m41.414s
FP2 - P19 1m40.866s
FP1 - P19 1m42.154s
Glock: Csak az segíthet rajtunk, ha a villám belecsap a KERS-es autókba...
A Marussia Virgin Racing versenyzője, Timo Glock csalódott volt, hogy csak a 21. pozíciót sikerült megszereznie a Maláj Nagydíj időmérő edzésén, különösen, hogy a HRT, amely Ausztráliában még kvalifikálni sem tudta magát, kevesebb, mint egy másodperccel volt lemaradva.
"Az autó túl lassú. A Lotus megoldotta az ausztráliai problémáit, és sokkal jobban bánnak a gumikkal. Pontosan emiatt lettek egy másodperccel gyorsabbak. Jelenleg arra kell figyelnünk, hogy a HRT nehogy utolérjen" – jelentette ki a német pilóta az RTL-nek adott interjúban.
Glock szerint az sem sokat segítene nekik, ha esne az eső a futamon. "Esőben ugyanolyan lassúak vagyunk. Igazából nem segítene, kivéve ha a villám belecsap a KERS-es autókba és megállásra kényszeríti őket, mi pedig tovább tudunk menni."
MALAJZIA 2011.04.08. 00:03, Axi
Sziasztok! Felraktam a mai képeket a galériába, sajnos elég kevés van.. :/ :)
Q&A Timo Part2 2011.03.29. 11:42, Axi
KÉPEK 2011.03.27. 23:33, Axi
AUSZTRÁLIA 2011.03.27. 23:30, Axi
D'Ambrosio sikersen debütált, míg Glockot egy meglazult kerék hátráltatta.
Amint elindult a verseny, Glock sikeresen manőverezett, miután az első kanyart szélesen vette, elkerülte a baleseteket és megőrizte a Pirelli gumik állapotát első boxkiállásáig a 18. körben. Hamarosan rádión közölte a csapattal, hogy bal első kereke meglazult, így lassan visszatért a boxba. A kerék megjavítása öt kört vett igénybe, amíg Glock újra csatlakozhatott a versenybe. A tizennyolcadik helyről később visszaesett az időveszteség miatt. Ezután már csak a verseny befejezésére koncentrálhatott és 9 kör hátránnyal be is ért a célba.
Timo Glock
„Elég jó volt a versenytempónk. Jarno Trulli mögött voltam, majd megelőztem őt a boxkiállások során. Sajnos a bal első kerekem lazán volt feltéve, így egy nagyon lassú kör után újra a boxba hajtottam. Sajnos a kerékcsavarok megsérültek, de sikerült őket megszerelni és így folytathattam a versenyt. Eleinte jól alakult mindenn, aztán az autó elkezdett rázkódni, tehát csak a célba érésre koncentráltam. Kicsit elkeseredtem, de legalább mindkét célba érő autónk megbízhatónak bizonyult.”
John Booth, csapafőnök
„Mindenekelőtt örülönk, hogy mindkét autónk elérte a kockás zászlót. Az előrelépéshez minden lehetséges adatot össze kell gyűjtenünk a fejlesztőrészlegünk számára, nyugodt vagyok a megbízhatóságunk miatt. Timo esete a kerékkel elkeserítő, főleg így, hogy a probléma rányomta a bélyegét a futam további részére is. Jerome szép eredménnyel mutatkozott be, büszke lehet a teljesítményére. Végül pedig gratulálni szeretnék a csapat kemény, szezon eleji munkájához.
MELBOURNE 2011.03.27. 00:04, Axi
FP1
21. Glock Virgin-Cosworth 1m35.289s
FP2
22. Glock Virgin-Cosworth 1m32.135s
FP3
20. Glock Virgin-Cosworth 1m30.261s
Qualifying- Q3
21. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m29.858s
KÉPEK - AUSZTRÁLIA 2011.03.23. 15:01, Axi
KÉPEK 2011.03.21. 21:02, Axi
Találtam néhány képet a CNBC rendezvényről + Timo rakott fel néhány képet a februári biciklis edzőtáboráról :)
MELBOURNE 2011.03.20. 19:38, Axi
AUSZTRÁLIA 2011.03.19. 22:45, Axi
Timo és Isa tegnap elindultak Ausztrália felé, ma már Melbournben vannak :)
Felraktak néhány képet twitterre és facebookra :))
|