SZINGAPÚR 2011.09.22. 18:34, Axi
Down To Business 2011.09.22. 18:31, Axi
DTM 2011.09.18. 17:02, Axi
DESIGN 2011.09.18. 15:53, Axi
Szisztok! Felkerült az új design a monzai képekből, remélem tetszik :)
DTM Oschersleben 2011.09.17. 17:52, Axi
MONZA 2011.09.12. 18:42, Axi
Olasz Nagydíj - P14
Timo Glock: „Maga a verseny tulajdonképpen jó volt, bár az autót kicsit nehéz vezetni, ami kiábrándító a tegnapi edzés után. A hétvégén egyértelmű előrelépést tapasztaltam. Meg kell vizsgálni, miért nem volt jól vezethető az autó, és hogy mit tudunk fejleszteni Szingapúrra.”
John Booth, csapatfőnök: „Timo kiemelkedő rajtot vett, ami kivette a káoszból, így az első kört a 14. helyen fejezte be. Sajnos nem volt meg a sebesség, hogy Heikkivel tudjunk menni. Meglehet, hogy hamarabb kellett volna megcsinálnunk az első kiállást. Az, hogy a Team Lotusszal tudtunk harcolni, a fejlődés jele. Ami Jerome-ot illeti, a váltója felmondta a szolgálatot a felvezető körben. Még nem tudjuk a meghibásodás okát, vissza kell vinni a gyárba, majd ott kivizsgáljuk és akkor megértjük, mi történt. Nagyon zsúfolt hét előtt állunk. A Csapat egyik fele most elmegy Varianóba aero tesztre, a másik fele visszamegy a központba. A csapat és a pilóták nagyon várják a Szingapúri nagydíjat, ahol, ha szimulátoraink nem csalnak, még jobbak leszünk majd.”
SZOMBAT 2011.09.10. 21:35, Axi
FP3 - P23 1m28.962s
Qualifying - P21 1m27.591s
MONZA - PÉNTEK 2011.09.09. 22:22, Axi
FP1 - P23 1m 31.052s
FP2 - P20 1m 28.804s
Problémák sora a Virginnél
Timo Glock szerepelt ma jobban a Marussia Virgin Racing pilótái közül, a második szabadedzést a 20. helyen zárta, míg csapattársa, d’Ambrosio a 23. lett.
Timo Glock: „Nem ez a legjobb péntekem az évben, technikai problémák miatt nem tudtam teljesíteni az előre tervezett programot délelőtt, így sok feladat maradt délutánra. A második szabadedzésen aztán hamar megtaláltuk a megfelelő irányt, és jó volt vezetni az autót. Javulásról egyelőre korai lenne beszélni, előbb elemeznünk kell a ma szerzett adatokat.”
John Booth, csapatfőnök: „A délelőtti edzés több volt, mint frusztráló! Mivel egyedi beállításokat igényel a pálya leszorító erő és ellenállás szempontjából, reggel mindkét autóval adatokat gyűjtöttünk a beállításhoz. Timo a szenzor probléma miatt vesztett tesztidőt, Jerome pedig a motor miatt. A második szabadedzésen mindketten jól mentek. Holnap folytatjuk a munkát, a harmadik szabadedzésen.”
MONZA 2011.09.08. 18:48, Axi
VIDEO 2011.09.06. 10:22, Axi
|