Timo Glock 1982. március 18-án született a németországi Lindenfelsben.2004-ben szerepelt először a Forma1-ben a Jordan csapatnál. 2007-ben a GP2bajnoka, 2008-tól a ToyotaForma1-es csapatának versenyzője. A csapat kiszállása után 2010-ben és 2011-ben aVirginRacing csapatánál versenyezett. 2013 óta a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) a BMW csapatánál versenyez. BarátnőjeIsabell Reis, kisfia, Mika 2013-ban született.
Timoék ma is kint voltak a Sachsenringen. Eddig 1 képet találtam -Isa rakta fel twitterre -, Timo Schneiderrel együtt fényképezkedtek :D
//
Today Timo and Isa were at MotoGp again. I found only 1 picture -Isa uploaded it to her twitter-, we can see them with Timo Schneider :D
Timo és Isa tegnap délután elindultak a MotoGP német futamára, a Sachsenringre :) Ma kint voltak a pályánál, Timoról készült néhány kép, valószínűleg Isa csinálta őket :)
//
Hi!
Yesterday afternoon Timo and Isa went to see MotoGP at Sachsenring :) They were at the track today. There are some pics of Timo, probably made by Isa :)
A Virgin Racing F1 Team reméli, hogy német versenyzőjük a következő szezonban is az ő csapatukat fogja erősíteni a legnagyobb kategóriában. Glock szerződése az idény végén lejár.
Timo élete egyik legrosszabb döntését hozta azzal, hogy az újonc istállóhoz szerződött. Glock nagyon közel állt ahhoz, hogy a Renault pilótája legyen, ám a franciák bizonytalan helyzete miatt úgy döntött, a Virgin-hez szerződik.
A brit gárda rendkívül gyenge teljesítményt nyújt, addig a Renault szárnyal.
Glock iránt több csapat is érdeklődik, de egyelőre nem tudni, hogy hol fog 2011-ben versenyezni.
Nick Wirth, a Virgin technikai igazgatója bízik abban, hogy Glock marad. Wirth elárulta, ők már megtették a szükséges lépéseket.
„Timo megértette, hogy egy új csapat vagyunk, és azt akarta, hogy része legyen valaminek, ami előre halad. Éppen ezért volt ennyire fontos Silverstone. Remélhetőleg megmutattuk neki, hogy meg tudjuk csinálni.” – mondta a technikai főnök.
A Virgin szakembere Glock csapattársát, az újonc Lucas di Grassi-t is megdicsérte, aki szerinte nehezebb helyzetben van, mivel nincs akkora tapasztalta, mint a németnek, de remekül boldogul és fejlődik a pályán.
// Virgin hoping to retain Glock for 2011
Virgin technical director Nick Wirth is hopeful that Timo Glock will remain with the team next year. >>More
Sziasztok! Timo ma 20. lett az időmérőn:
Beváltak a Virgin módosításai
Lucas di Grassi és Timo Glock is jól szerepelt a kvalifikáción, a német versenyző sokáig nagy meccsben volt Heikki Kovalainennel a 19. helyért.
Korábban csak a két Hispania autóval tudták felvenni a versenyt, ma délután látszott, hogy ha jól jön ki a lépés, már a Lotusokat is képesek megközelíteni. Glock végül 20., di Grassi 22. lett. Ma délután mindenki boldog volt a Virgin boxában…
Timo Glock:
„Nehezen indult a hétvége. A szabadedzések során sok műszaki gondunk volt és nem tudtam rendesen dolgozni az autó beállításán. Ma reggel a gázpedállal adódtak problémáim és nem tudtam kipróbálni a lágyabb összetételű gumit. Ezért ilyen tekintetben vakon vártuk az időmérőt. Végül nagyon jól ment az autó, annak ellenére, hogy nem tudtuk teljesen behangolni. A két gyors köröm jól sikerült, és örülök, hogy sikerült a nehézségek ellenére Lucas előtt végeznem. Megközelítettük a Lotusokat, megelőztük Jarnot és csak 2-3 tizedre maradtunk le Heikkitől. Ez nagyon jó a csapat számára, úgy látszik az aerodinamikai módosítások meghozták az eredményt. Egy könnyebb hétvégén szerintem még közelebb lehetünk majd hozzájuk. Meglátjuk, hogy fog menni a versenyen, a Lotusokkal jó küzdelemre számítok.”
//
Hi! Today P20 on quali:
"It has been quite a difficult weekend leading up to Qualifying. We experienced a lot of technical problems throughout Free Practice and I couldn't do any proper set-up work. This morning I had a problem with the throttle pedal and I didn't have any proper running on the Option tyre, so we went pretty blind into Qualifying in terms of the set-up. In the end I was quite happy with the car, even though it still isn't fully fine-tuned. However my two Qualifying laps were really good and I'm very pleased to be ahead of Lucas despite the difficulties. We're also closer to Lotus, having beaten Jarno and being only two or three tenths behind Heikki. It is really positive for the Team and shows our aero package really works. With an easier weekend I think we would have been closer to them. We now have to wait and see how the race goes for us but I'm looking forward to a good fight with Lotus."