Timo Glock Hungarian Fanpage

Timo Glock 1982. március 18-án született a németországi Lindenfelsben. 2004-ben szerepelt először a Forma1-ben a Jordan csapatnál. 2007-ben a GP2 bajnoka, 2008-tól a Toyota Forma1-es csapatának versenyzője. A csapat kiszállása után 2010-ben és 2011-ben a VirginRacing csapatánál versenyezett. 2013 óta a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) a BMW csapatánál versenyez. 
Barátnője Isabell Reis, 
kisfia, Mika 2013-ban született.

 
NAVIGATION

 Home
Main
Timo
F1
Gallery - 2011

Gallery - 2010/2011
Gallery - 2001-2009
 Media
 Extras
Timos Tagebuch

 
CONTACTS


Timo's twitter

Fanpage's twitter

Timo Glock official facebook

 
LATEST PICS
 
SITE INFOS

téma/ topic: Timo Glock
szerk & design/ editor & design: Axi
indulás: 2008. 03. 26.
Email: @

Régebbi frissek/ Older articles: @

 

 
ELITES

     

http://futamrolfutamra.blogspot.com
 

 
Számláló
Indulás: 2006-05-15
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

.

i

 

Hírek

MONACO - SZOMBAT

2011.05.29. 00:13, Axi

FP3 - P19  1m18.580s
Qualy - P21 1m17.914s

Timo Glock szuper kört futott

A tegnapi jól megérdemelt szünet után Timo Glock és Jerome D'Ambrosio ma visszatértek Monte Carlo utcáira. Pénteken nincs edzés, így a pilóták és a mérnökök megvizsgálhatják az összegyűjtött adatokat az időmérő edzésre és a versenyre szánt legjobb beállításért. Ezután már csak meg kellett nézni, hogy működik-e.

A napsütötte apró hercegség pályájának hőmérséklete már a harmadik szabadedzésen elérte a 43°C-t. mindkét pilóta 21 kört teljesített ma és a Pirelli lágy és a szuperlágy keverékű gumikra is ráéreztek.

Az időmérő edzésen Glock és D'Ambrosio is a szuprelágy keveréket választotta, kétszer léptek a pályára és mindketten a második alkalom utolsó köreiben állították be idejüket.

Timo Glock:

Ez volt számomra a tökéletes szombat. A szabadedzés jól ment délelőtt és ez volt a legjobb kvalifikációs kör, amit Monacóban futottam. Mindent beleadtam. Néha súroltam a falat és csúszkáltam is a korlátokhoz közel és a végén egy remek kör lett belőle. A leggyorsabb köröm előtt azt mondtam a mérnökeimnek: Mindent vagy semmit és négy tizeddel gyorsabbb voltam az az előtti körömhöz képest! Nagyon köszönöm a csapatnak, nagyszerű munkát végeztek és éltem a lehetőséggel. Csak egy tizeddel maradunk el az egyik Toro Rossótól és a Lotustól, szóval elégedett vagyunk a mai munkámmal.”

John Booth, csapatfőnök:

„Először is Perez mai balesete nagyon nagy volt és várjuk a pozitív híreket az állapotáról. Miután egész nap az adatokat vizsgáltuk, a legtöbb pénteki beállításváltoztatást alkalmaztuk mindkét autónkon délelőtt. Kezdetben mindkettő pilótánk a tapadás hiányára panaszkodott, viszonylag elégedettek voltak az autó beállításával. A piros zászló kissé megszakította a programunkat, de így is boldogak vagyunk. Egy olyan helyen, ahol a mechanikai beállítás nagy különbséget jelent, a mérnökeink jó munkát végeztek az autó optimalizálása érdekében. Timo mért köre talán a legjobb volt, amit tőle láttunk és jó volt látni, hogy élvezi a pályát, ahol a vezető jelenti a legnagyobb különbséget. Jerome autójának beállításán egy kisebb módosítást hajtottunk végre a kvalifiáció előtt, visszatértünk a csütörtökire, amit jobban kedvelt. Sajnos talán nem így kellett volna alakulnia a mai napnak, azonban összességében örülünk a hétvégén eddig mutatott fejlődésnek. Várjuk a holnapot, mindkét autónktól erős versenyre számítunk. Sok akció volt a pályán eddig és igyekszünk kihasználni minden lehetőséget, amivel találkozunk.”

/formula.hu/

KÉPEK

2011.05.29. 00:10, Axi

Timo:

104.jpg 185.jpg 278~0.jpg

Isabell:
266.jpg 2h7gi.jpg 308641457.jpg

Glock váltja Trullit a Lotusnál?

2011.05.26. 21:51, Axi

Timo Glock a szezon kezdete óta panaszkodik az autójára, amellyel nem boldogul. A német pilótát nemcsak az bosszantja, hogy a sereghajtók táborát erősíti, hanem attól is tart, hogy kiesik a csapatvezetők látószögéből, és így soha többé nem lesz lehetősége arra, hogy egy élcsapatban versenyezzen.

"Az emberek nem igazán ismerik a részleteket, csak annyit látnak, hogy a mezőny végén harcolsz. Ez senkire sem vet jó fényt" – panaszkodott Glock, aki a Speedweek értesülései szerint felvette a kapcsolatot a Team Lotusszal, ahol jövőre Jarno Trulli helyét foglalhatja el.

A szaklap úgy tudja, hogy Trulli a szezon végén biztosan távozik a csapattól, ugyanis a vezetőség nem vette jó néven, hogy az olasz pilóta gyakran kifogásolta, hogy az ő autója gyakrabban meghibásodik, mint Heikki Kovalainen versenygépe.

KÉPEK - MONACO

2011.05.26. 21:49, Axi

249905_10150185317415172_178702050171_7113241_7727859_n.jpg 252945_10150185316895172_178702050171_7113237_3251130_n.jpg LAT20110526187428_PV.jpg

MONACO

2011.05.26. 21:46, Axi

 

FP1 - P21 1m21.815s
FP2- P22 1m19.338s

Javulást vár a Virgin

Miután megtették a Földközi-tenger partján Barcelonától Monacóig az utat, a Marussia Virgin Racing csapat ma Monte Carlo utcáin körözött, négy nappal a Spanyol Nagydíj után. Az első két szabadedzés nagyon meleg és napos időben zajlott, a pálya hőmérséklete 40 °C fok volt.A mindig kihívást jelentő utcai pályán Timo Glock és Jerome d'Ambrosio megkezdte felkészülését a versenyre. Timo 17 kört teljesített délelőtt, Jerome az egyik legaktívabb pilótaként 31-et. Délután mindkét pilóta korán a pályára gurult. A pálya javult, így mindketten javítottak délelőtti idejükön. Ezen az edzésen mindkét Pirelli abroncs működését és kopását megvizsgálták. Timo további 35, Jerome 40 kört futott.

Timo Glock: "Összességében jó nap volt. Nem volt problémánk az autóval sem az első, sem a második szabadedzésen. Hasonló sebességet futottunk az élen állókkal, amikor a lágy keveréket használtuk, így összességében minden jól sikerült. Jó pénteki nap volt."

John Booth, csapatfőnök: "Először is szeretném elmondani, micsoda nagyszerű munkát végzett a csapat, hogy mindkét autót felkészítette a monacói specifikációkkal ilyen rövid idő alatt. Sok munkára volt szükség az autó elejével, mert változtatni kellett a kormányzáson erre a pályára. Az autó nagyszerű megbízhatóságot mutatott, így követni tudtuk programunkat, maximálisan kihasználtuk mindkét autónkkal a pályán tölthető időt. Két beállítási programot végeztünk, Jerome főleg a hasmagasság beállítására figyelt, míg Timo a súlyelosztással dolgozott. A két program eredményei alapján döntjük el a két autó beállítását. Timo programjának részeként a lágy keveréket elég korán megkapta, így azt hiszem, még jobb időeredményt fog elérni. Jerome ismét nagyszerű munkát végzett újoncként Monacóban, amely nem jelent könnyebbséget. Mindkét autó hosszabb etapokat futott a nap végén, mindkét keverékkel. Úgy tűnik a szuperlágy kétszer olyan gyorsan kopik, mint a lágy. Összességében sok adatunk van, de egy extra nap következik, az adatok elemzésével töltjük a holnapot."

VIDEO

2011.05.23. 12:36, Axi

Sziasztok! Hoztam egy videót Timoról, tegnap a verseny előtt készült a rajtrácson :)
 

KÉPEK

2011.05.23. 09:45, Axi

Timo:
LAT20110522185387_PV.jpg
 087.jpg LAT20110522186740_PV.jpg

Isa:
0328751.jpg 0329092_28129.jpg Gp_spagna_2011_pitbabes_006.jpg letoltes_281229~1.jpg

 

Mind a két Virgin célba ért

2011.05.23. 00:37, Axi

A Virgin Racing istálló mindkét versenyautója célba ért a 2011-es Spanyol Nagydíj vasárnapi futamán, a Circuit de Catalunyán. A hőmérséklet kellemes 27 fokos volt, míg az aszfalt 41 fokosra melegedett fel. Timo Glock a 19. helyen zárt, csapattársa Jerome D’Ambrosio pedig 20. lett.

Timo Glock: „Eredményes versenyen vagyok túl, bár az első forduló kicsit szűkre sikeredett. Liuzzi meg tudott előzni, mert jobb irányvonalon haladt, de később vissza tudtam előzni. Ez azért volt fontos, mert így a saját tempónkat tudtuk futni. Összességében ki tudtunk hozni mindent az autóból és ez a jó stratégiánknak is köszönhető. Boldog vagyok az elért eredménnyel.”

John Booth, csapatfőnök: „A rajt jól sikerült mindkét versenyzőnknek, de Timót sajnos megelőzte Liuzzi. A gumikkal akadt egy kis gond, mert a kerekek túlzott mértékben kezdtek el vibrálni. Ezt már a kvalifikációs edzés után is észleltük, de volt mára három szett lágy gumink, így nem volt komoly baj. A forgalommal is akadtak problémák, de ez együtt jár a versennyel. Az első kerékcserét követően Timo meg tudta előzni Liuzzit és Jerome is nagyszerűen teljesített. Összességében elégedettek lehetünk, hiszen mind a két autónk célba ért és nem is rossz pozícióban. Túl vagyunk a megbízhatósági gondjainkon, tehát elkezdhetünk azon dolgozni, hogy gyorsabbak és jobbak legyünk. Fejlesztenünk kell.”

SZOMBAT

2011.05.21. 22:37, Axi

FP3 - P20 1m27.706s
Qualifying - P20 1m27.315s

A Virgin célja a kockás zászló

A barcelonai Circuit de Catalunya pályán töltött második napja a harmadik és az utolsó szabadedzéssel kezdődött. Ismét meleg és napos idő volt, 24°C átlaghőmérséklettel. Jerome D'Ambrosio szerint még csúszós volt a pálya az időmérő edzés elején, így mindkét pilóta a garázsban várt, amíg a körülmények javultak. Húsz perccel az első etap megkezdése után végül 38 kört teljesített összesen a pilótapáros a versenyre való felkészülés előtt.

A kvalifikáción 38°C uralkodott, de az edzés nem jól kezdődött D'Ambrosio számára, mivel hidraulikus hiba lépett fel nála az első mért köre előtt. Glock azonban problémamentesen teljesítette az edzést és egy javítás után a huszadik helyen végzett. A Q1 befejezése előtt öt perccel D'Ambrosio csatlakozott Glockhoz és egy gyorskört teljesített lágy gumikon, így a 23. rajthelyről várhatja a holnapi versenyt.

Timo Glock, huszadik rajthely: „Szerintem jó időmérő edzésen vagyunk túl. Volt egy kis problémánk az első gumiszettel, mivel az nem működött az elvártak szerint és aggódtam kicsit. A második kör elég jó volt, bár vétettem egy kis hibát a hetedik kanyarban, amikor a határon autóztam. Pénteken egész nap nem tudtunk a beállításra koncentrálni és nehéz volt a régi csomagból jó teljesítményt kihozni. Mindent megpróbáltunk ma reggel és végül nem is voltunk olyan rosszak a kvalifikáción. Most már a versenyre kell fókuszálnunk és bíznunk kell abban, hogy az autó lépésről lépésre fejlődik.”

John Booth, csapatfőnök „Ma reggel Jerome küzködött azért, hogy a tegnapi sebességet kihozza az autóból, aztán a hidraulikus hiba tönkretette az időmérő edzésének elejét. A csapat gyorsan azonosította a hiba okát, egy tömítőgyűrű, amelyet rekord idő alatt kicseréltünk, így a pályára engedhettük, bár a körideje sem az ő, sem pedig az autójának teljesítményét nem mutatja. Timónak jobban ment az időmérő edzés, habár a vártnál kevesebb tapadása volt az elején, de a guminyomás beállítása után gyorsabb köröket teljesített. A holnapi versenyen ismét a verseny befejezése a célunk. Mindkét autónk teljesen megfelel az FIA motorra és kipufogóra vonatkozó előírásainak. Folytatjuk a fejlesztéseink finomítását a következő versenyeken.”



A képeket most sajnos nem tudom felrakni, mert nem működik a galéria :S

KÉPEK

2011.05.20. 23:49, Axi

483.jpg0328591.jpg 1000x_28629.jpg

 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Gigágá! Márton napján is gyertek a Mesetárba! Nemcsak libát, de kacsát is kaptok! Játsszatok velünk!    *****    A Nintendo a Nintendo Music-kal megint valami kiváló dolgot hozott létre! Alaposan nagyító alá vettem, az eredmény itt.    *****    Leanderek, Parfümök, Olajok, és Szépségápolási termékek! Használd a LEVI10 kupont és kapj 10% kedvezményt!Megnyitottunk    *****    Megjelent a Nintendo saját gyártású órája, a Nintendo Sound Clock Alarmo! Ha kíváncsi vagy, mit tud, itt olvashatsz róla    *****    Megnyílt a webáruházunk! Parfümök, Szépségápolási termékek, Olajok mind egy helyen! Nyitási akciók, siess mert limitált!    *****    Az általam legjobbnak vélt sportanimék listája itt olvasható. Top 10 Sportanime az Anime Odyssey-n!    *****    Pont ITT Pont MOST! Pont NEKED! Már fejlesztés alatt is szebbnél szebb képek! Ha gondolod gyere less be!    *****    Megnyílt a webáruházunk! NYITÁSI AKCIÓK! Tusfürdõ+Fogkrém+Sampon+Izzadásgátló+multifunkcionális balzsam most csak 4.490!    *****    Új mese a Mesetárban! Téged is vár, gyere bátran!    *****    Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?