MONACO - SZOMBAT 2011.05.29. 00:13, Axi
FP3 - P19 1m18.580s
Qualy - P21 1m17.914s
Timo Glock szuper krt futott
A tegnapi jl megrdemelt sznet utn Timo Glock s Jerome D'Ambrosio ma visszatrtek Monte Carlo utcira. Pnteken nincs edzs, gy a piltk s a mrnkk megvizsglhatjk az sszegyjttt adatokat az idmr edzsre s a versenyre sznt legjobb belltsrt. Ezutn mr csak meg kellett nzni, hogy mkdik-e.
A napsttte apr hercegsg plyjnak hmrsklete mr a harmadik szabadedzsen elrte a 43C-t. mindkt pilta 21 krt teljestett ma s a Pirelli lgy s a szuperlgy keverk gumikra is rreztek.
Az idmr edzsen Glock s D'Ambrosio is a szuprelgy keverket vlasztotta, ktszer lptek a plyra s mindketten a msodik alkalom utols kreiben lltottk be idejket.
Timo Glock:
„Ez volt szmomra a tkletes szombat. A szabadedzs jl ment dleltt s ez volt a legjobb kvalifikcis kr, amit Monacban futottam. Mindent beleadtam. Nha sroltam a falat s csszkltam is a korltokhoz kzel s a vgn egy remek kr lett belle. A leggyorsabb krm eltt azt mondtam a mrnkeimnek: Mindent vagy semmit s ngy tizeddel gyorsabbb voltam az az eltti krmhz kpest! Nagyon ksznm a csapatnak, nagyszer munkt vgeztek s ltem a lehetsggel. Csak egy tizeddel maradunk el az egyik Toro Rosstl s a Lotustl, szval elgedett vagyunk a mai munkmmal.”
John Booth, csapatfnk:
„Elszr is Perez mai balesete nagyon nagy volt s vrjuk a pozitv hreket az llapotrl. Miutn egsz nap az adatokat vizsgltuk, a legtbb pnteki belltsvltoztatst alkalmaztuk mindkt autnkon dleltt. Kezdetben mindkett piltnk a tapads hinyra panaszkodott, viszonylag elgedettek voltak az aut belltsval. A piros zszl kiss megszaktotta a programunkat, de gy is boldogak vagyunk. Egy olyan helyen, ahol a mechanikai bellts nagy klnbsget jelent, a mrnkeink j munkt vgeztek az aut optimalizlsa rdekben. Timo mrt kre taln a legjobb volt, amit tle lttunk s j volt ltni, hogy lvezi a plyt, ahol a vezet jelenti a legnagyobb klnbsget. Jerome autjnak belltsn egy kisebb mdostst hajtottunk vgre a kvalifici eltt, visszatrtnk a cstrtkire, amit jobban kedvelt. Sajnos taln nem gy kellett volna alakulnia a mai napnak, azonban sszessgben rlnk a htvgn eddig mutatott fejldsnek. Vrjuk a holnapot, mindkt autnktl ers versenyre szmtunk. Sok akci volt a plyn eddig s igyeksznk kihasznlni minden lehetsget, amivel tallkozunk.”
/formula.hu/
KPEK 2011.05.29. 00:10, Axi
Glock vltja Trullit a Lotusnl? 2011.05.26. 21:51, Axi
Timo Glock a szezon kezdete ta panaszkodik az autjra, amellyel nem boldogul. A nmet piltt nemcsak az bosszantja, hogy a sereghajtk tbort ersti, hanem attl is tart, hogy kiesik a csapatvezetk ltszgbl, s gy soha tbb nem lesz lehetsge arra, hogy egy lcsapatban versenyezzen.
"Az emberek nem igazn ismerik a rszleteket, csak annyit ltnak, hogy a mezny vgn harcolsz. Ez senkire sem vet j fnyt" – panaszkodott Glock, aki a Speedweek rteslsei szerint felvette a kapcsolatot a Team Lotusszal, ahol jvre Jarno Trulli helyt foglalhatja el.
A szaklap gy tudja, hogy Trulli a szezon vgn biztosan tvozik a csapattl, ugyanis a vezetsg nem vette j nven, hogy az olasz pilta gyakran kifogsolta, hogy az autja gyakrabban meghibsodik, mint Heikki Kovalainen versenygpe.

KPEK - MONACO 2011.05.26. 21:49, Axi
MONACO 2011.05.26. 21:46, Axi

FP1 - P21 1m21.815s
FP2- P22 1m19.338s
Javulst vr a Virgin
Miutn megtettk a Fldkzi-tenger partjn Barcelontl Monacig az utat, a Marussia Virgin Racing csapat ma Monte Carlo utcin krztt, ngy nappal a Spanyol Nagydj utn. Az els kt szabadedzs nagyon meleg s napos idben zajlott, a plya hmrsklete 40 C fok volt.A mindig kihvst jelent utcai plyn Timo Glock s Jerome d'Ambrosio megkezdte felkszlst a versenyre. Timo 17 krt teljestett dleltt, Jerome az egyik legaktvabb piltaknt 31-et. Dlutn mindkt pilta korn a plyra gurult. A plya javult, gy mindketten javtottak dleltti idejkn. Ezen az edzsen mindkt Pirelli abroncs mkdst s kopst megvizsgltk. Timo tovbbi 35, Jerome 40 krt futott.
Timo Glock: "sszessgben j nap volt. Nem volt problmnk az autval sem az els, sem a msodik szabadedzsen. Hasonl sebessget futottunk az len llkkal, amikor a lgy keverket hasznltuk, gy sszessgben minden jl sikerlt. J pnteki nap volt."
John Booth, csapatfnk: "Elszr is szeretnm elmondani, micsoda nagyszer munkt vgzett a csapat, hogy mindkt autt felksztette a monaci specifikcikkal ilyen rvid id alatt. Sok munkra volt szksg az aut elejvel, mert vltoztatni kellett a kormnyzson erre a plyra. Az aut nagyszer megbzhatsgot mutatott, gy kvetni tudtuk programunkat, maximlisan kihasznltuk mindkt autnkkal a plyn tlthet idt. Kt belltsi programot vgeztnk, Jerome fleg a hasmagassg belltsra figyelt, mg Timo a slyelosztssal dolgozott. A kt program eredmnyei alapjn dntjk el a kt aut belltst. Timo programjnak rszeknt a lgy keverket elg korn megkapta, gy azt hiszem, mg jobb ideredmnyt fog elrni. Jerome ismt nagyszer munkt vgzett joncknt Monacban, amely nem jelent knnyebbsget. Mindkt aut hosszabb etapokat futott a nap vgn, mindkt keverkkel. gy tnik a szuperlgy ktszer olyan gyorsan kopik, mint a lgy. sszessgben sok adatunk van, de egy extra nap kvetkezik, az adatok elemzsvel tltjk a holnapot."
VIDEO 2011.05.23. 12:36, Axi
Sziasztok! Hoztam egy videt Timorl, tegnap a verseny eltt kszlt a rajtrcson :)
KPEK 2011.05.23. 09:45, Axi
Mind a kt Virgin clba rt 2011.05.23. 00:37, Axi

A Virgin Racing istll mindkt versenyautja clba rt a 2011-es Spanyol Nagydj vasrnapi futamn, a Circuit de Catalunyn. A hmrsklet kellemes 27 fokos volt, mg az aszfalt 41 fokosra melegedett fel. Timo Glock a 19. helyen zrt, csapattrsa Jerome D’Ambrosio pedig 20. lett.
Timo Glock: „Eredmnyes versenyen vagyok tl, br az els fordul kicsit szkre sikeredett. Liuzzi meg tudott elzni, mert jobb irnyvonalon haladt, de ksbb vissza tudtam elzni. Ez azrt volt fontos, mert gy a sajt tempnkat tudtuk futni. sszessgben ki tudtunk hozni mindent az autbl s ez a j stratginknak is ksznhet. Boldog vagyok az elrt eredmnnyel.”
John Booth, csapatfnk: „A rajt jl sikerlt mindkt versenyznknek, de Timt sajnos megelzte Liuzzi. A gumikkal akadt egy kis gond, mert a kerekek tlzott mrtkben kezdtek el vibrlni. Ezt mr a kvalifikcis edzs utn is szleltk, de volt mra hrom szett lgy gumink, gy nem volt komoly baj. A forgalommal is akadtak problmk, de ez egytt jr a versennyel. Az els kerkcsert kveten Timo meg tudta elzni Liuzzit s Jerome is nagyszeren teljestett. sszessgben elgedettek lehetnk, hiszen mind a kt autnk clba rt s nem is rossz pozciban. Tl vagyunk a megbzhatsgi gondjainkon, teht elkezdhetnk azon dolgozni, hogy gyorsabbak s jobbak legynk. Fejlesztennk kell.”
SZOMBAT 2011.05.21. 22:37, Axi
FP3 - P20 1m27.706s
Qualifying - P20 1m27.315s
A Virgin clja a kocks zszl
A barcelonai Circuit de Catalunya plyn tlttt msodik napja a harmadik s az utols szabadedzssel kezddtt. Ismt meleg s napos id volt, 24C tlaghmrsklettel. Jerome D'Ambrosio szerint mg csszs volt a plya az idmr edzs elejn, gy mindkt pilta a garzsban vrt, amg a krlmnyek javultak. Hsz perccel az els etap megkezdse utn vgl 38 krt teljestett sszesen a piltapros a versenyre val felkszls eltt.
A kvalifikcin 38C uralkodott, de az edzs nem jl kezddtt D'Ambrosio szmra, mivel hidraulikus hiba lpett fel nla az els mrt kre eltt. Glock azonban problmamentesen teljestette az edzst s egy javts utn a huszadik helyen vgzett. A Q1 befejezse eltt t perccel D'Ambrosio csatlakozott Glockhoz s egy gyorskrt teljestett lgy gumikon, gy a 23. rajthelyrl vrhatja a holnapi versenyt.
Timo Glock, huszadik rajthely: „Szerintem j idmr edzsen vagyunk tl. Volt egy kis problmnk az els gumiszettel, mivel az nem mkdtt az elvrtak szerint s aggdtam kicsit. A msodik kr elg j volt, br vtettem egy kis hibt a hetedik kanyarban, amikor a hatron autztam. Pnteken egsz nap nem tudtunk a belltsra koncentrlni s nehz volt a rgi csomagbl j teljestmnyt kihozni. Mindent megprbltunk ma reggel s vgl nem is voltunk olyan rosszak a kvalifikcin. Most mr a versenyre kell fkuszlnunk s bznunk kell abban, hogy az aut lpsrl lpsre fejldik.”
John Booth, csapatfnk „Ma reggel Jerome kzkdtt azrt, hogy a tegnapi sebessget kihozza az autbl, aztn a hidraulikus hiba tnkretette az idmr edzsnek elejt. A csapat gyorsan azonostotta a hiba okt, egy tmtgyr, amelyet rekord id alatt kicserltnk, gy a plyra engedhettk, br a krideje sem az , sem pedig az autjnak teljestmnyt nem mutatja. Timnak jobban ment az idmr edzs, habr a vrtnl kevesebb tapadsa volt az elejn, de a guminyoms belltsa utn gyorsabb krket teljestett. A holnapi versenyen ismt a verseny befejezse a clunk. Mindkt autnk teljesen megfelel az FIA motorra s kipufogra vonatkoz elrsainak. Folytatjuk a fejlesztseink finomtst a kvetkez versenyeken.”

A kpeket most sajnos nem tudom felrakni, mert nem mkdik a galria :S
KPEK 2011.05.20. 23:49, Axi
|