Timo Glock Hungarian Fanpage

Timo Glock 1982. március 18-án született a németországi Lindenfelsben. 2004-ben szerepelt először a Forma1-ben a Jordan csapatnál. 2007-ben a GP2 bajnoka, 2008-tól a Toyota Forma1-es csapatának versenyzője. A csapat kiszállása után 2010-ben és 2011-ben a VirginRacing csapatánál versenyezett. 2013 óta a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) a BMW csapatánál versenyez. 
Barátnője Isabell Reis, 
kisfia, Mika 2013-ban született.

 
NAVIGATION

 Home
Main
Timo
F1
Gallery - 2011

Gallery - 2010/2011
Gallery - 2001-2009
 Media
 Extras
Timos Tagebuch

 
CONTACTS


Timo's twitter

Fanpage's twitter

Timo Glock official facebook

 
LATEST PICS
 
SITE INFOS

téma/ topic: Timo Glock
szerk & design/ editor & design: Axi
indulás: 2008. 03. 26.
Email: @

Régebbi frissek/ Older articles: @

 

 
ELITES

     

http://futamrolfutamra.blogspot.com
 

 
Számláló
Indulás: 2006-05-15
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 

.

i

 

Régebbi frissek
Régebbi frissek : fd

fd

  2010.02.13. 14:46

d



Téma: Jerez l Ki: Axi l Dátum: 2010. február 11.


Jerez, 2. nap:

A második napon szinte végig száraz pályán, ideális körülmények közt gyakorolhatott a három újonc istállót még nélkülöző Forma-1-es mezőny Jerezben, ahol így elsősorban a mennyiségi munkán, az adatgyűjtésen volt a hangsúly. A legjobb köridőt az utolsó pillanatokban Kobajasi Kamui érte el a BMW Sauberrel.

Csütörtök reggel helyenként még vizes volt a jerezi pálya aszfaltja, de már akkor is sütött a nap, így hamar felszáradt. Délelőtt még volt egy enyhe zápor, de ez nem okozott akkora fennakadást, mint a tegnapi egész napos eső.

Timo Glock Virginjéről levált az első légterelő, aminek darabjai beterítették a pálya egy szakaszát. A többiek percekkel később folytathatták a körözést, de mivel az újonc istállónak még nincsenek pótalkatrészei, így számukra igen korán, 11 kör megtétele után véget ért a csütörtöki nap. Ha hozzávesszük, hogy szerdán jókora késéssel kezdhettek és mindössze hét kört tettek meg, elmondható, nem kezdtek túl fényesen - de legalább a többi újonccal ellentétben ők már pályára vitték autójukat.

Az utolsó pozícióban Glock zárt, aki eddig a két nap alatt mindössze 16 mért kört teljesített az új autóval. Hátránya ma szinte hajszálpontosan 10 másodperc volt Kobajasival szemben. Pénteken Lucas di Grassi ül be a VR-01-esbe

Teszteredmények, Jerez, 2010. 02. 11.:

Pilóta Csapat Modell Köridő Hátrány Különbség
az előzőhöz
Kör
1 K. Kobajasi BMW Sauber C29 1:19.950 -.--- -.--- 103
2 S. Buemi Toro Rosso STR5 1:20.026 +0.076 +0.076 121
3 J. Button McLaren-Mercedes MP4-25 1:20.618 +0.668 +0.592 83
4 N. Hülkenberg Williams FW31 1:20.629 +0.679 +0.011 67
5 V. Liuzzi Force India VJM03 1:20.754 +0.804 +0.125 80
6 M. Schumacher Mercedes W01 1:21.083 +1.133 +0.329 124
7 F. Alonso Ferrari F10 1:21.424 +1.474 +0.341 129
8 R. Kubica Renault R30 1:22.003 +2.053 +0.579 103
9 M. Webber Red Bull Racing RB6 1:22.043 +2.093 +0.040 99
10 T. Glock Virgin VR-01 1:29.964 +10.014 +7.921 11



Téma: Jerez l Ki: Axi l Dátum: 2010. február 10.


Néhány kép a mai tesztről:

Par3049051_1000.jpg 0231736.jpg 0231737.jpg 0231822.jpg

 

Téma: Jerez l Ki: Axi l Dátum: 2010. február 10.

Rosberg volt a leggyorsabb az esős jerezi nyitányon

A Forma-1-es mezőny nagy része a következő napokban a spanyolországi Jerezben folytatja felkészülését a 2010-es szezonra. Az első négynapos blokk szerdán kezdődött, meglehetősen mostoha időjárási körülmények közt. Az esőben Nico Rosberg volt a leggyorsabb a Mercedes GP versenyautójával.

Hét csapat részvételével Valenciában már a múlt héten megkezdődött a tesztidőszak, hozzájuk három újabb istálló csatlakozott Jerezben, ahol így már tízfős volt a mezőny.

Szerdán
Fernando Alonso (Ferrari), Kobajasi Kamui (BMW Sauber), Sébastien Buemi (Toro Rosso), Nico Hülkenberg (Williams), Jenson Button (McLaren-Mercedes), Vitalij Petrov (Renault) Nico Rosberg (Mercedes GP), Mark Webber (Red Bull), Vitantonio Liuzzi (Force India) és Timo Glock (Virgin) hajtott pályára.

Közülük Rosberg volt a leggyorsabb, aki az edzés első órájában futotta meg 1:20.927-es eredményét, akkor még nem esett az eső. Mivel később jutott bőven az égi áldásból, így a többieknek esélyük sem volt megközelíteni a német pilóta eredményét.

A teszteken kialakuló sorrendek értékelésével egyébként is óvatosan kell bánni, hiszen a nagy üzemanyag-különbségek látványosan befolyásolhatják az időeredményeket, a nagyjából egy órányi száraz pályán való körözgetés után pedig még kevésbé lehet értékelni a pilóták és autóik teljesítményét.

Rosberg tehát az élen zárt, ám napja nem a tervek szerint ért véget, mivel tíz perccel a teszt leintése előtt autója megállt a pályán, meg is kellett szakítani miatta a körözést.


A Virgin volánjánál ülve Timo Glock az utolsó helyen zárt, és bár hátránya több mint 17 másodperc volt, emiatt még nem érdemes temetni az elsőként bemutatkozó újonc istállót. Egyrészt a fentebb vázolt időjárási körülmények miatt, másrészt azért, mert a csapat egyes felszerelései csak tegnap éjjel érkeztek meg Spanyolországba, és Glock csak délután tudott először pályára hajtani. A német pilóta két installációs kör után egy rövidke háromkörös etapot tett meg.

Csütörtökön szinte változatlanul a ma is autózó mezőny kap lehetőséget, egyedül a Mercedes cserél, Rosberget
Michael Schumacher váltja. Az előrejelzések szerint a második napon lényegesen kevesebb csapadékra kell számítaniuk a pilótáknak, péntektől viszont újabb esőt jósolnak.

Teszteredmények, Jerez, 2010. 02. 10.:


Pilóta Csapat Modell Köridő Hátrány Különbség
az előzőhöz
Kör
1 N. Rosberg Mercedes W01 1:20.927 -.--- -.--- 57
2 S. Buemi Toro Rosso STR5 1:21.031 +0.104 +0.104 84
3 N. Hülkenberg Williams FW32 1:22.243 +1.316 +1.212 118
4 F. Alonso Ferrari F10 1:22.895 +1.968 +0.652 88
5 K. Kobajasi BMW Sauber C29 1:23.287 +2.360 +0.392 55
6 J. Button McLaren-Mercedes MP4-25 1:24.947 +4.020 +1.660 68
7 V. Liuzzi Force India VJM03 1:24.968 +4.041 +0.021 71
8 V. Petrov Renault R30 1:25.440 +4.513 +0.472 27
9 M. Webber Red Bull Racing RB6 1:26.502 +5.575 +1.062 50
10 T. Glock Virgin VR-01 1:38.734 +17.807 +12.232 5

 

 

Téma: Virgin l Ki: Axi l Dátum: 2010. február 6.

Sziasztok! Előkerült még néhány új kép a tesztről és a bemutatóról:

62778102-fefac985b0fbb01a75dfe72be9d67722_4b6d8379-full.jpg 62778325.jpg 7~94.jpg 6~95.jpg

és 2 videó:



EEE

 

Téma: Virgin l Ki: Axi l Dátum: 2010. február 5.

Sziasztok! Bocsi, hogy nem sok friss volt mostanában, de a netem elég lassú, ráadásul most ez extra.hu-ról át kell költöztetnem majd valahová az egész galériát :S

Szerdán volt a Virgin Racing bemutatója, a h
ét második felében pedig Silverstoneban tesztel a csapat :)
Már szerdán raktam fel néhány képet, a többit most töltöm :)

05_Timo_cameraphone.jpg 07_VR-01_Drivers.jpg 03_VR-01_side~0.jpg

Virgin bemutató

001~14.jpg 002~15.jpg 003~9.jpg 005~10.jpg

 Teszt - Silverstone

Íme a virtuális valóság, a Virgin Forma-1-es autója

Már a bemutatkozása előtt biztos volt, hogy a Forma-1-ben idén debütáló Virgin Racing versenyautója egyedülálló lesz, hiszen a fejlesztése során kizárólag számítógépes technológiákat alkalmaztak a mérnökök, szélcsatornában egyetlen percet sem töltött el a VR-01-es modell.

A különleges tervezést (az összes többi csapat használ szélcsatornát a fejlesztések során) Nick Wirth technikai igazgató irányította, aki elkötelezett híve a digitális áramlásdinamikai szimulációk (CFD) alkalmazásának.

A csapat már decemberben bemutatta versenyzőit,
Timo Glockot és az újonc Lucas di Grassit, ma pedig felfedte piros-fekete festésű versenyautóját is. Az újonc csapatok közül a Virgin debütált elsőként.

A Virgin csütörtökön és pénteken Silverstone-ban már a pályán is kipróbálja a VR-01-est, a jövő héttől pedig a riválisokhoz csatlakozva Jerezben folytatják a szezonra való felkészülést.

"Micsoda autó!"- lelkendezett a csapat közleményében a tulajdonos, Richard Branson. "Nick és tervezőcsapata hihetetlen munkát végzett, és megérdemlik, hogy reflektorfényben legyenek. Fantasztikus dolog volt részesének lenni ennek a projektnek, látni a kezdeteket, és azt, ahogyan a kiváló mérnökök dolgoznak"- mondta Branson, aki már izgatottan várja a jövő heti tesztet, ahol felmérhetik, valójában mennyire is gyors az autójuk.

"A VR-01-es egy alapos kutatási és értékelési folyamat eredménye, mely során figyelembe vettük az összes olyan paramétert, amely meghatározó lehet egy versenyautó esetében, ezeket pedig kombináltuk az idei technikai és sportszabályzattal"- mondta az autó szülőatyja, Nick Wirth.

"Az autó a nagyfokú aerodinamikai hatékonyságával és stabilitásával tűnhet ki. A megbízhatóságra is nagyon ügyeltünk, és természetesen a Nemzetközi Automobil-szövetség (FIA) biztonsági előírásai is központi szerepet kaptak a tervezés során. A biztonság a nagyobb üzemanyag-mennyiség miatt is különösen fontos"- elemezte az autót Wirth, aki érthető módon nagyon büszke a csapatára.

A szakember már csak azért is büszke és elégedett lehet, mert eddig mindent a menetrend szerint teljesíteni tudtak, az ütemtervtől nem kellett eltérniük. "Komoly istálló vagyunk, komoly tervekkel. Persze nem várjuk, hogy rögtön éllovasok leszünk, ahhoz még tanulnunk kell. A megbízhatóságra, a biztonságra és a hatékonyságra törekszünk, és a legjobbak akarunk lenni az új csapatok közül"- fogalmazta meg a célokat.

"Timo Glock és Lucas di Grassi személyében két elszánt és pontos pilótánk van

 

A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.