TIMO GLOCK: VAGYOK OLYAN PILÓTA MINT VETTEL 2011.12.03. 14:51, Axi
Timo Glock közölte, van olyan jó pilóta, mint honfitársa és riválisa, Sebastian Vettel - és most ezt be is tudja bizonyítani, mivel a hétvégén a két német pilóta Düsseldorfban részt vesz a Race of Champions versenyen, azonos autókat vezethetnek.
A hétvége előtt a Marussia pilótáját, Timo Glockot, arról faggatták, mennyire elszánt, szeretné-e legyőzni a kétszeres világbajnok Vettelt? “Nagyon” – mosolygott. - ”Tudom, vagyok olyan jó, mint Seb. Ha mindketten Red Bullban ülhetnénk, akkor csak a napi forma jelentené a különbséget. Nagyon kíváncsian várom, hogyan sikerül az összehasonlítás.”
Glock talán elfelejti a frusztráló utóbbi két szezont, 2009-ben még a dobogós helyezésekért harcolt a Toyotával, ám a vállalat kivonulását követően a mezőny végére került, a Virgin csapathoz. Attól függetlenül, hogy a csapat Marussia névre vált, Glock 2012-ben is a mezőny tagja lesz.
“Igen, ez egészen érdekes. Legutóbb egy régi Toyota szerelővel beszélgettem és azt kérdezte, mi tud motiválni, hiszen korábban a dobogós helyezésért harcoltunk, most pedig a 20. helyért. Ez egészen egyszerű. Amikor beülök az autóba, mindig motivált vagyok. Még akkor is, ha gyenge az autó, az utolsó méterig harcolni szoktam.”
ROC PROGRAMJA 2011.12.03. 14:50, Axi
Szombat, december 3.
17:00 kapunyitás
17:40 a versenyzők bemutatása
19:00-22:00 ROC Nemzetek kupája
Vasárnap, december 4.
12:00 kapunyitás
12:30-13:20 ROC Legendák kupája
14:00-17:00 Race Of Champions – egyéni versenyek
ABU DHABI 2011.11.12. 08:33, Axi
Glock: Én mindig nevetek 2011.11.12. 08:31, Axi
Timo Glock keményen harcol, hogy a lehetőségekhez mérten jól tudjon teljesíteni a Virgin versenygépével, jelenleg mégis csak a 25. helyen áll az összesítésben a huszonnégy főből álló mezőnyben. Ez annak a tudható be, hogy a Renault év közben Bruno Sennára cserélte Nick Heidfeldet. Noha a helyzet elkeserítő, a német pilóta nem csügged, ugyanis tudja, hogy elsősorban a sorozatos műszaki hibák miatt sereghajtó.
„Az a fontos, hogy előrefele haladunk, és az új elemek valóban előrelépést jelentenek. Az átszervezés óta jobban megy a szekér. Persze arra nincs garancia, hogy jövőre már a középmezőnyben fogunk harcolni” – idézi a Speedweek című hetilap a 29 éves sportolót, aki reméli, hogy nem lesz mindig az első kiesők és az utolsó célba érkezők között.
„Javítani kell minden téren, de így is mindig a maximumot próbáljuk kihozni a lehetőségeinkből” – fűzte hozzá Glock mosolygós arccal.
Arra a kérdésre, hogy a fejlődés-e az oka a jókedvének, a német pilóta a következőképpen felelt: „Én mindig nevetek.”
GLOCK MÁR NAGYON VÁRJA AZ ROC VERSENYÉT 2011.11.07. 17:50, Axi
A Marussia Virgin F1 Racing Team német versenyzője is megerősítette, hogy ott lesz idén Düsseldorfban a Bajnokok Tornája versenyén.
Timo Glock mellett Timo Scheider is aláírta a papírokat.
Michael Schumacher és Sebastian Vettel után Timo Glock is ott lesz a német csapattal, melyben Timo Scheider is szerepet fog vállalni.
A verseny a Brazil Nagydíjat követően kerül megrendezésre: „Csak a világ legjobb versenyzői kapnak meghívást erre a versenyre, ezért nagy öröm csatlakozni ehhez a csoporthoz.” – mondta Timo Glock, aki 2004-ben a Jordan istállóval mutatkozott be az F1-ben.
„Versenyeztem néhány F1-es versenyzővel már, így érdekes lesz látni azt, hogy mi történik azonos autó mellett a pályán.”
A 2011-es ROC december 3. és 4. között kerül lebonyolításra Düsseldorfban az ESPRIT Arénában.
GLOCK: ABU DHABI EGY IGAZI KEVERÉK 2011.11.07. 17:43, Axi
Timo Glock, a Marussia Virgin versenyzője alaposan kielemzi a Yas Marina Circuitot, és a pálya minden egyes vonása egy másik helyszínt juttat az eszébe.
Timo Glock: „A szezon a végéhez közeledik, de még két igazán látványos verseny áll előttünk. Most ismét egy újabb Hermann Tilke által tervezett pályára, a Yas Marina Circuitra érkezünk, amit nagyon szeretek. Azt kell, hogy mondjam, hogy ez a pálya különböző Forma-1-es helyszínekre emlékeztet: a hőmérséklet nagyon hasonlít a bahrainihoz, a pálya felülete magyarországihoz vagy a koreaihoz, míg az oldalirányú erők Valenciához.”
„Van egy nagyon hosszú egyenes a 7-es és a 8-as kanyar között; két gyors kanyar van mindössze (2-es és a 3-as), melyeket padlógázzal veszünk be, szóval, ha azt nézzük, hogy sok kanyar alacsony sebességű, akkor a beállítás nagyon hasonlít ahhoz, mellyel a közepes leszorítóerőt igénylő Interlagosban megyünk.”
„Remélem, hogy két pozitív eredménnyel fejezzük be a szezont.”
VERSENY 2011.10.30. 18:09, Axi
Timo Glock: „Ez egy szerencsétlen nap, a tegnapi csalódást okozó időmérő után. Éppen befordultam az első kanyarban, amikor repülő részeket láttam magam körül, kicsit korábban fékeztem emiatt, mint kéne, és akkor kamui egyenesen belém rohant, nem tudtam elkerülni az ütközést. Az első szárnyam megsérült, így be kellett mennem a boxba, és akkor rájöttünk, hogy a kocsi bal oldalán is van sérülés, így úgy döntöttünk, hogy feladom.”
John Booth, csapatfőnök: „Egy kihívásokkal teli hétvége végén az utolsó körökben Jerome-nak sikerült learatni a stratégia gyümölcsét. Úgy tűnt, hogy jobb lenne, minél rövidebb távot tenni a kemény gumikon, mert nagyon nehéz velük. Ennek ellenére a mérnökök úgy döntöttek, felhasználják a verseny közepén. Jerome nagyszerű munkát végzett, kiautózta azt az előnyt, amire szüksége volt, és még mindig volt lágy gumija. A másik oldalról, Timo hétvégéje frusztráló volt. Nagy ígéretnek mutatkozott pénteken, de utána már nem volt lehetősége megmutatni, mit tud. Nincs kétségem afelől, hogy ezeket a nehézségeket hátrahagyva ismét harcba száll Abu Dhabiban. Jerome eredménye jól mutatja a csapat erőfeszítéseit itt és gyárban, ezen a hétvégén, ahol most egy mozgalmas héten felkészülünk a következő versenyre.”
INDIA - SZOMBAT 2011.10.29. 23:59, Axi
P22
Timo Glock: Nagyon kiábrándító volt az időmérő a csapat számára. Nagyon jó péntekünk volt tegnap, de ma már nagyon szerencsétlenek voltunk, mert az ötödik sebességem elszállt az időmérőn, így csak egy gyors kört tudtam tenni. Az első gyors körön nem éreztem, hogy bármi gond lenne. nem onnan indulunk holnap, ahonnan szeretnénk, de azt hiszem elég gyorsak vagyunk, hogy elverjük a HRT-ket, és spóroltunk egy szett lágy gumit, meglátjuk, mi lesz holnap. Szégyen ez a nap nekem és a csapatnak is, de ilyen a versenyzés.”
John Booth, csapatfőnök: „Kihívásokkal teli volt ez a nap, és összességében egy nagy csalódás, főleg Timo felől. ma reggel folytattuk a beállítási munkákat, minden pozitív volt, így magabiztosak voltunk az időmérővel kapcsolatban is. Sajnos Timónak csak egy gyors kört sikerült tennie, mert meghibásodott a sebességváltója. Egyébként nagyon megbízhatóak voltunk, ezért nagyon frusztráló, hogy így ért véget a mai nap. Természetesen így megmentettünk egy szett lágy gumit, és Timo kétségtelenül igyekezett kihozni magából a legjobb eredményt, amit lehet. Jerome küzdött az egyensúllyal. Majd az adatok elemzése során megpróbáljuk megérteni ezt.”
|