A CNBC a Virgin új szponzora
2011.03.15. 13:26, Axi
A Marussia Virgin Racing bejelentette, hogy szponzori megállapodást kötött a nagy amerikai televízió társasággal a CNBC-vel.
„Mondanom sem kell, hogy nagyon örülök, hogy a CNBC lesz a Marussia Virgin Racing új üzleti média partnere” – nyilatkozta a csapat vezérigazgatója, Andy Webb. „Ez egy nagyon izgalmas partnerség, amelynek fontos stratégiai célja van. A beruházásoknak és a csapat átszervezésének köszönhetően most jó forrásokkal rendelkezünk, ami tovább növeli a teljesítménnyel kapcsolatos elvárásainkat. És izgalmas lesz megtudni, hogy a mindkét félre nézve fontos együttműködés hová is fog majd fejlődni az elkövetkező években.”
A New Jersey székhelyű CNBC az USA 20 legnézettebb csatornája közzé tartozik, a világszerte 390 millió háztartásba eljutó televízió társaság éves bevétele pedig meghaladja a 4 milliárd dollárt.