AUSZTRÁLIA 2011.03.27. 23:30, Axi
D'Ambrosio sikersen debütált, míg Glockot egy meglazult kerék hátráltatta.
Amint elindult a verseny, Glock sikeresen manőverezett, miután az első kanyart szélesen vette, elkerülte a baleseteket és megőrizte a Pirelli gumik állapotát első boxkiállásáig a 18. körben. Hamarosan rádión közölte a csapattal, hogy bal első kereke meglazult, így lassan visszatért a boxba. A kerék megjavítása öt kört vett igénybe, amíg Glock újra csatlakozhatott a versenybe. A tizennyolcadik helyről később visszaesett az időveszteség miatt. Ezután már csak a verseny befejezésére koncentrálhatott és 9 kör hátránnyal be is ért a célba.
Timo Glock
„Elég jó volt a versenytempónk. Jarno Trulli mögött voltam, majd megelőztem őt a boxkiállások során. Sajnos a bal első kerekem lazán volt feltéve, így egy nagyon lassú kör után újra a boxba hajtottam. Sajnos a kerékcsavarok megsérültek, de sikerült őket megszerelni és így folytathattam a versenyt. Eleinte jól alakult mindenn, aztán az autó elkezdett rázkódni, tehát csak a célba érésre koncentráltam. Kicsit elkeseredtem, de legalább mindkét célba érő autónk megbízhatónak bizonyult.”
John Booth, csapafőnök
„Mindenekelőtt örülönk, hogy mindkét autónk elérte a kockás zászlót. Az előrelépéshez minden lehetséges adatot össze kell gyűjtenünk a fejlesztőrészlegünk számára, nyugodt vagyok a megbízhatóságunk miatt. Timo esete a kerékkel elkeserítő, főleg így, hogy a probléma rányomta a bélyegét a futam további részére is. Jerome szép eredménnyel mutatkozott be, büszke lehet a teljesítményére. Végül pedig gratulálni szeretnék a csapat kemény, szezon eleji munkájához.
|