SZOMBAT 2011.07.23. 21:01, Axi
Qualifying - P20 1m36.400s
FP3 - P20 1m36.724s
Virgin: Elégedettek vagyunk a mai eredménnyel
A Német Nagydíj időmérő edzése hűvös időben zajlott a Nürburgringen. Timo Glock hazai versenyét a 20. helyről kezdheti, míg Jerome d'Ambrosio a 22. helyet szerezte meg.
A délelőtti harmadik szabadedzésen mindkét pilóta folytatta a beállítások véglegesítését az időmérő edzésre és a versenyre. A levegő 12 °C fokos, a pálya 19 °C fokos volt, a fő problémát ismét a gumik felmelegítése jelentette.
Timo és Jerome volt az első két pilóta a pályán az időmérő edzés megkezdésekor, melyet hasonló körülmények között rendeztek, mint a délelőtti edzést - a levegő 14 °C fok, a pálya 22 °C fok volt. Mindkét pilóta 12 kört teljesített, a lágy keveréket használták, legjobb idejüket a második körözéskor érték el.
Timo Glock:
"Az autót nem volt könnyű vezetni ma. Hasonló problémánk volt, mint Silverstone-ban a szeles időben és erre autónk nagyon érzékeny. Meg kell tudni, miért, mert a kisebb hibák ellenére túl alulkormányzott volt és a határokat átlépve kellett megpróbálni a maximumot kihozni az autóból, négy-öt tizedmásodperccel gyorsabbak lehettünk volna. Keményen nyomtam és azt hiszem, jó kört raktam össze. Szeretnék többet kihozni az autóból. Sikerült a Lotusok közé beékelődni és jobb időjárásban azt hiszem, jó versenyre számíthatunk, így majd meglátjuk, mit hoz a holnap. A rajongók nagyszerűek és köszönet illeti őket a támogatásért hazai versenyemen."
John Booth, csapatfőnök:
"Sok időt töltöttünk az éjszaka az információk kielemzésével, melyet a pénteki nap során gyűjtöttünk, különös figyelmet fordítva az aerodinamikai adatokra. Ennek eredményeként az éjszaka során komoly változtatásokat végeztünk mindkét autón. A pilóták elégedettek voltak a változtatásokkal és a harmadik szabadedzésen további javulást érhettünk el. Kezdjük megérteni, hol vannak problémák, különösen az utolsó két hétvégén sikerült ez, amikor hideg pályán kellett menni és szeles körülmények között. Jelenleg ez nem fekszik autónknak, de dolgozni fogunk a probléma megoldásán. Két hosszabb etapot terveztünk az időmérő edzésre, kihasználva a lágy keverék előnyeit, amelyek tartósak. Mindkét pilótánk jó munkát végzett, kezelni tudta a forgalmat és jó eredményt értünk el, egyik autónkkal a Lotus elé kerültünk. Elégedettek vagyunk a mai teljesítménnyel, örömmel várjuk a holnapi versenyt."
|