Timo Glock 1982. március 18-án született a németországi Lindenfelsben.2004-ben szerepelt először a Forma1-ben a Jordan csapatnál. 2007-ben a GP2bajnoka, 2008-tól a ToyotaForma1-es csapatának versenyzője. A csapat kiszállása után 2010-ben és 2011-ben aVirginRacing csapatánál versenyezett. 2013 óta a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) a BMW csapatánál versenyez. BarátnőjeIsabell Reis, kisfia, Mika 2013-ban született.
Glock elfékezte magát és tönkretette di Resta versenyét. D'Ambrosio elégedett az első hazai versenyén elért eredménnyel.
Timo Glock:
„Rosszul sikerült a rajtom és még hibáztam is az első kanyarban. Beletapostam a fékbe, de így se tudtam elkerülni Paul di Resta-t. Sajnos tönkretettem az autóját és a versenyét is, bocsánatot kell kérnem tőle. Az én hibám volt. Meg is kaptam a büntetésem érte, majd első szárnyat is cseréltek az autómon. Végül megpróbáltam eljuttatni a kocsit a kockás zászlóig, felzárkóztam a két HRT mögé és meg is előztem őket. Meg kell mondjam, a csapat remek munkát végzett és összességében boldog vagyok.”
A Marussia Virgin Racing két pilótája a 20. és a 21. helyen végzett. A hazai pályán induló Jerome d'Ambrosio áll rosszabbul, nem teljesített 107%-on belüli kört a Q1-ben, ennek ellenére rajthoz állhat holnap.
Timo Glock: „Nagyjából minden rendben ment az edzésen, de volt valami gond az első szett gumival. Lecseréltük őket a harmadik szabadedzés után, de talán nem jóra. Nehéz volt vele menni. Mindazonáltal elégedett vagyok az eredményemmel, kihoztunk az autóból, amit lehetett.
John Booth,csapatfőnök: „Nehézkesen indult a reggeli edzés az eső miatt. Mindkét pilótánk extrém esőgumikon ment, úgy gondoltuk délután is arra lesz szükség. Trükkös volt az időjárás az edzésen, mindkét pilótánkat intermediate gumival indítottuk el, mert a célegyenesnél az tűnt megfelelőnek, a második szektor azonban még meglehetősen vizes volt. Timo kerekeit le is kellett cserélnünk. Utólag úgy gondolom, előbb be kellett volna hívnunk Jerome-ot, hogy spóroljunk a gumikészlettel. Száraz versenyre számítunk, ám ez további kihívások elé állítja majd pilótáinkat, mert nem sok tapasztalatunk van a gumik viselkedéséről száraz körülmények között.
Az első két szabadedzéssel ma megkezdődött a Belga Nagydíj, a nyári szünet utáni első versenyhétvége.
Délelőtt Jerome d'Ambrosio először körözhetett Formula-1-es autóval hazai pályáján, habár belga rajongói előtt kevés időt töltött, az eső miatt visszatért a garázsba. Köszönhetően az Ardennek változékony időjárásának, Timo és Jerome csak 13 kört teljesített.
A második szabadedzés elején a pálya még nedves volt, de a nap már sütött. Timo és Jerome több időt töltött a pályán, mint délelőtt. Az edzés felénél eleredt az eső és Timo volt az, aki megtörte a csendet és ilyen trükkös körülmények között a pályára hajtott, sajnos ráment a fehér vonalra és megpördült. De sikerült sérülés nélkül megúsznia az esetet és 23 kört teljesített, Jerome 21 körrel zárt.
Timo Glock:
"Tipikus pénteki nap volt Spában, azt kell mondani, az időjárás határozta meg a mai napot. Vezethettünk esős és száraz időben, az autó jó volt. A délelőtti edzés nem volt rossz, délután néhány kört teljesítettünk száraz időben, amely rendben volt. A gumik még nem tökéletesek, ezen kell dolgoznunk."
John Booth, csapatfőnök:
"Kissé frusztráló nap volt, néhány szempontból, mivel a programunk nagy része szokás szerint száraz szabadedzésre alapul, szerettünk volna kiértékelni néhány elemet, különösen az első szabadedzésen. De legalább többet tudtunk meg a Pirelli intermediate abroncsairól. A nap nagy részében különböző hátsó szárnyállásokat próbálhattunk, valamint az első szárnnyal is dolgoztunk. Talán ezen elemek tesztelése nem annyira tudományos, mint szerettük volna, de ez a változékony időjárásnak köszönhető, azonban hasznos információkat gyűjtöttünk, melyeket éjszaka fel fogunk használni. A holnapi időmérő edzésen is eshet, így mindkét pilótánknak megfelelő idő állt rendelkezésére az esős beállítás meghatározásához. Azonban, a verseny majdnem biztosan száraz pályán zajlik majd, ezért döntenünk kell és kompromisszumot kötni az éjszaka folyamán."