Timo Glock 1982. mrcius 18-n szletett a nmetorszgi Lindenfelsben.2004-ben szerepelt elszr a Forma1-ben a Jordan csapatnl. 2007-ben a GP2bajnoka, 2008-tl a ToyotaForma1-es csapatnak versenyzje. A csapat kiszllsa utn 2010-ben s 2011-ben aVirginRacing csapatnl versenyezett. 2013 ta a Nmet Traaut Bajnoksgban (DTM) a BMW csapatnl versenyez. BartnjeIsabell Reis, kisfia, Mika 2013-ban szletett.
Glock elfkezte magt s tnkretette di Resta versenyt. D'Ambrosio elgedett az els hazai versenyn elrt eredmnnyel.
Timo Glock:
„Rosszul sikerlt a rajtom s mg hibztam is az els kanyarban. Beletapostam a fkbe, de gy se tudtam elkerlni Paul di Resta-t. Sajnos tnkretettem az autjt s a versenyt is, bocsnatot kell krnem tle. Az n hibm volt. Meg is kaptam a bntetsem rte, majd els szrnyat is cserltek az autmon. Vgl megprbltam eljuttatni a kocsit a kocks zszlig, felzrkztam a kt HRT mg s meg is elztem ket. Meg kell mondjam, a csapat remek munkt vgzett s sszessgben boldog vagyok.”
A Marussia Virgin Racing kt piltja a 20. s a 21. helyen vgzett. A hazai plyn indul Jerome d'Ambrosio ll rosszabbul, nem teljestett 107%-on belli krt a Q1-ben, ennek ellenre rajthoz llhat holnap.
Timo Glock: „Nagyjbl minden rendben ment az edzsen, de volt valami gond az els szett gumival. Lecserltk ket a harmadik szabadedzs utn, de taln nem jra. Nehz volt vele menni. Mindazonltal elgedett vagyok az eredmnyemmel, kihoztunk az autbl, amit lehetett.
John Booth,csapatfnk: „Nehzkesen indult a reggeli edzs az es miatt. Mindkt piltnk extrm esgumikon ment, gy gondoltuk dlutn is arra lesz szksg. Trkks volt az idjrs az edzsen, mindkt piltnkat intermediate gumival indtottuk el, mert a clegyenesnl az tnt megfelelnek, a msodik szektor azonban mg meglehetsen vizes volt. Timo kerekeit le is kellett cserlnnk. Utlag gy gondolom, elbb be kellett volna hvnunk Jerome-ot, hogy sproljunk a gumikszlettel. Szraz versenyre szmtunk, m ez tovbbi kihvsok el lltja majd piltinkat, mert nem sok tapasztalatunk van a gumik viselkedsrl szraz krlmnyek kztt.
Az els kt szabadedzssel ma megkezddtt a Belga Nagydj, a nyri sznet utni els versenyhtvge.
Dleltt Jerome d'Ambrosio elszr krzhetett Formula-1-es autval hazai plyjn, habr belga rajongi eltt kevs idt tlttt, az es miatt visszatrt a garzsba. Ksznheten az Ardennek vltozkony idjrsnak, Timo s Jerome csak 13 krt teljestett.
A msodik szabadedzs elejn a plya mg nedves volt, de a nap mr sttt. Timo s Jerome tbb idt tlttt a plyn, mint dleltt. Az edzs felnl eleredt az es s Timo volt az, aki megtrte a csendet s ilyen trkks krlmnyek kztt a plyra hajtott, sajnos rment a fehr vonalra s megprdlt. De sikerlt srls nlkl megsznia az esetet s 23 krt teljestett, Jerome 21 krrel zrt.
Timo Glock:
"Tipikus pnteki nap volt Spban, azt kell mondani, az idjrs hatrozta meg a mai napot. Vezethettnk ess s szraz idben, az aut j volt. A dleltti edzs nem volt rossz, dlutn nhny krt teljestettnk szraz idben, amely rendben volt. A gumik mg nem tkletesek, ezen kell dolgoznunk."
John Booth, csapatfnk:
"Kiss frusztrl nap volt, nhny szempontbl, mivel a programunk nagy rsze szoks szerint szraz szabadedzsre alapul, szerettnk volna kirtkelni nhny elemet, klnsen az els szabadedzsen. De legalbb tbbet tudtunk meg a Pirelli intermediate abroncsairl. A nap nagy rszben klnbz hts szrnyllsokat prblhattunk, valamint az els szrnnyal is dolgoztunk. Taln ezen elemek tesztelse nem annyira tudomnyos, mint szerettk volna, de ez a vltozkony idjrsnak ksznhet, azonban hasznos informcikat gyjtttnk, melyeket jszaka fel fogunk hasznlni. A holnapi idmr edzsen is eshet, gy mindkt piltnknak megfelel id llt rendelkezsre az ess bellts meghatrozshoz. Azonban, a verseny majdnem biztosan szraz plyn zajlik majd, ezrt dntennk kell s kompromisszumot ktni az jszaka folyamn."