Timo Glock 1982. március 18-án született a németországi Lindenfelsben.2004-ben szerepelt először a Forma1-ben a Jordan csapatnál. 2007-ben a GP2bajnoka, 2008-tól a ToyotaForma1-es csapatának versenyzője. A csapat kiszállása után 2010-ben és 2011-ben aVirginRacing csapatánál versenyezett. 2013 óta a Német Túraautó Bajnokságban (DTM) a BMW csapatánál versenyez. BarátnőjeIsabell Reis, kisfia, Mika 2013-ban született.
Mint már írtam, Timo találkozott a polóverseny győztesével! Készült erről egy videó, ami megtalálható Timo új youtube csatornáján! :)
//
As I said, Timo met the winner of his T-Shirt contest! There is a video about it, which you can see on Timo's new youtube channel!
Felraktam a galériába 21 új képet, Timo és a VR facebookjáról vannak. Szerintem nagyon jók :) Amúgy Timo ma reggel találkozott a polóverseny győztesével is :)
//
I uploaded 21 new pictures, from Timo's and VR's facebook page. I think they are great! Between, today morning Timo met the winner of his T-Shirt contest :)
Sziasztok! Timo ma nagyon jól ment az esős első szabadedzésen, a 11. lett! A második szabadedzésen pedig a 19. helyen végzett, megelőzve mindkét Lotust! :) Reméljük a hétvége többi része is ilyen jól megy majd.
A mai képeket felraktam, de nagyon kevés van :( Ma Isa is kint volt az anyukájával, akinek ma van a születésnapja! Boldog születésnapot!
//
Hi! Timo was in P11 today morning! On the 2nd practice he was in P19, before the two Lotus! Well done!
I uploaded the pictures, but there are just a few.. :( Today Isa was also there, with her mum, who has her birthday today! Happy Birthday!
Click >>More for the interview
A Virgin német pilótája Timo Glock úgy gondolja, hogy aerodinamikai szempontból egészen jó sikerültek a Virgin legutóbbi fejlesztései, és ez optimizmusra ad okot az egész csapat számára a Német Nagydíj előtt.
A hazai versenyed következik, néhány mondatban összefoglalnád, hogy mit jelent ez a számodra és mit vársz a versenytől?
Timo Glock: „Jó újra visszatérni Hockenheimbe, nagyon sok jó versenyem volt már ezen a pályán, így igazán várom a hétvégét. Remélem jó verseny lesz és a célunk, mint mindig az, hogy a Lotus elé kerüljünk, és majd meglátjuk, hogy sikerül e elérnünk ezt.”
Te és a csapatod milyen területekre összpontosít jelenleg, közeledtek a Lotushoz? És milyen területeken kellene javulni az autódnak, melyek a prioritások a számodra?
TG: „Úgy gondolom, hogy Silverstone megmutatta, hogy az aerodinamikai fejlesztéseink jól sikerültek, ami egyébként már az idei második aerodinamikai javítócsomagunk volt. Úgy érzem, hogy Silvertoneban azt is megmutattuk, hogy most már sokkal közelebb vagyunk a Lotushoz. Mi tudtunk velük versenyezni Silverstonban, és most is lesznek kisebb aerodinamikai módosítások az autón, amitől ismételten előrelépést várunk, szóval jól állnak a dolgaink. Helyes döntéseket hoztunk és a szezon első felében sikerült megoldanunk az összes problémát, így most az autó teljesítményének a javítására összpontosíthatjuk erőforrásainkat.”
Sziasztok! Timoék természetesen már kint vannak Hockenheimben. Szerencsére viszonylag sok kép van -csütörtökhöz képest-, mivel Timo ma volt sajtótájékoztatón is :) Isa is kint lesz a hétvégén, egyelőre nincs róla kép, de szerintem az egyik képen Timo mögött az ő haja látszik :)
//
Hi!
Naturally, Timo is already in Hockenheim. Luckily there is many pictures of him, because he was also in press conference today :) Isa will be there, I didn't found pictures of her so far, but I think she is behind Timo in one picture :)
Sziasztok! Ma volt Wiesbadenben a pilótaválogatott jótékonysági focimeccse. Timo nem játszott, de azért ott volt a meccsen.
+ hoztam még egy mai képet :)
//
Hi! Today was the charity football match in Wiesbaden. Timo didn't play, but he was there.
+ I uploaded another picture from today :)
Németország hat versenyzővel és egy gyári csapattal képviselteti magát a 2010-es Formula-1-es bajnokságban, ezért a hétvégén megrendezésre kerülő Német Nagydíjat nagy várakozás előzi meg. Az Auto Bild arra volt kíváncsi, hogy mit is jelent a pilótáknak az, hogy ők is a "nemzeti hatoshoz" tartoznak.
"Ha a foci nyelvével akarunk élni, akkor azt is mondhatjuk, hogy én vagyok az úgynevezett söprögető, Hülkenberg és Schumacher a védő, Rosberg és Adrian középpályások, Vettel pedig az egyetlen csatár." – vélekedik a Virgin versenyzője, Timo Glock, aki a nem túl kedvező szerepe miatt kissé csalódottan várja a hazai versenyét.
"Hockenheim 40 percnyire van a szülővárosomtól, és nagyon sok versenyt nyertem már itt. Söprögetőként azonban nem olyan élvezetes az egész, mint például Sebastian Vettelnek, aki a bajnoki címért küzd. Az emberek mindig annak szurkolnak, aki az élen áll."
A Williams pilótája, Nico Hülkenberg úgy véli, hogy nem szabad elérzékenyülni a hazai közönség jelenlétében sem. "Nincs helye a szentimentalizmusnak, de persze én is szeretek a hazámban versenyezni. Legalább ilyenkor német pékárut reggelizhetek."
Timo Glock számára csalódás volt az évad első fele, ugyanis öt alkalommal technikai hiba miatt nem tudott célba érni, egyszer pedig el sem rajtolhatott a mezőnnyel. A hetilap arra kérte a versenyzőtársakat, hogy értékeljék Glock munkáját.
"Elég sz.. helyzetben van." – vélekedik Hülkenberg, aki a Williams színeiben debütált az idén. Rutinosabb honfitársa, Adrian Sutil hozzátette: "Korábban én is mindig ezt mondtam, de szerintem a jelenlévők közül (Glock és Hülkenberg) nekem van jelen pillanatban a legjobb autóm. Remélem, hogy a Hockenheimringen jobban mennek majd a dolgok, és az F-csatorna még hatékonyabb lesz, mint Silverstone-ban volt."
"Timónak nehéz helyzete van, mivel a Toyotával az élen harcolhatott, az új csapata pedig lassú. Tudom miről beszélek, három évig vezettem egy ilyen brigádnál. Az első évben azt sem tudtam, hogy mit keresek itt. Mindent kihoztam az autóból, és harcoltam, amennyire csak tudtam, de mégis leköröztek. Később persze már erőt lehet meríteni a nehéz időkből."
"Nekem is voltak már nehéz időszakaim." – vágott közbe Glock. "Most azt teszem, hogy nem foglalkozom a körülöttem lévő 18 autóval és csak a Lotusra és a HRT-re figyelek, mert ők az én ellenfeleim."
A megkérdezett német trió egyik tagja sem tud harcba szállni a győzelemért, ezért ha a választás az ő kezükben lenne, valamennyien a Ferrarihoz igazolnának. "A Ferrari egy nagyszerű csapat. Természetesen a McLaren és a Mercedes is remek, a Ferrari azonban még különlegesebb, még akkor is, ha jelenleg nem ők a legjobbak." – vélekedik Sutil.
"Szerintem a Ferrari mindenkinél a lista élén van, de a McLaren sem rossz. Tavaly egy nudli autóból győztes versenygépet varázsoltak. Ez nagyon meggyőző volt. A Mercedes pedig minden német pilóta álma." – hangzott Glock válasza.
Hülkenberg Sutillal értett egyet: "Én is a Ferrarit részesítem előnyben, akárcsak Adrian. A csapat hatalmas múlttal rendelkezik és mindenki szenvedélyesen dolgozik."
Az angol csapat autóit a Wirth Research tervezi, akik 2011 elején foglalják el új főhadiszállásukat.
A Nick Wirth vezette cég Bicesterben található, Oxfordshire grófságban. Az új egységük 20 mérföldre északkeletre, Banburyben nyílik majd meg.
„A jövő év elejére tervezzük a költözést, valószínű, miután elkészültünk a következő évi autóval. Augusztusban kezdjük a költözés előkészítését, de úgy szervezzük ezt, hogy közben tudjunk koncentrálni az új autó készítésére is. Több fázisra bontottuk ennek végrehajtását, igazodva a gyártás szakaszaihoz.” – nyilatkozta Wirth.
A vezető magabiztos, hogy a jelenlegi 6 épületes komplexumból való költözés után könnyebb lesz a munka a koncentráltabb egységben.
„A Forma-1 és más projektek szempontjából is fontos előrelépés, hogy a motorsport „szilikon völgyébe” tesszük át székhelyünk. Minden egy tető alatt lesz. A kutatás-fejlesztést új alapokra helyezhetjük a számítógéppark bővítésével. Ezt a jelenlegi helyünkön már nem tudjuk megtenni a rendelkezésre álló kevés hely miatt.” – fejezte be gondolatait a Wirth Research tulajdonosa.
// Wirth Research to relocate next year
Wirth Research, which designs the chassis for Virgin Racing, will not complete its relocation to a new factory until work on the 2011 VR-02 is complete. >>More